Skip to main content

Goedenavond, ook ik heb helaas aantal dagen 

last van programma’s pauzeren en afspelen 

heel vervelend als je midden in een film zit 

En regelmatig foutmeldingen van stb codes

groet Pieter

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Heb je toevallig modem V10A​​​ . @Pietjeturbo 

Dan zou het wel eens dit kunnen zijn 

@Maja_ 


Goedeavond, helaas heb ik hier ook mee te maken. Had het na 10 minuten in pauze stand

Heb ook alles gereset maar maakte geen verschil

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Oke. Dankjewel 

kijk daar wel even verder


Hi @Pietjeturbo,

Ik heb je een eigen topic gegeven, omdat je géén V10A hebt, maar een V10. Hierdoor is het zeer onwaarschijnlijk dat je last hebt van deze specifieke storing. Ook benoem je dat je STB foutcodes ziet (staan los van de storing) en ik zie dat ze zeer recentelijk je lijn hebben onderzocht omdat je meer problemen ervaarde. Zou je dat van de foutcodes en je recente storingsbon alvast wat verder toe willen lichten, zodat andere community leden met je mee kunnen denken?

We zullen vanuit de KPN moderators jouw situatie individueel gaan bekijken als dat nodig is, maar wel pas op het moment dat dit topic aan de beurt is (over een dag of 2 tot 3 vermoed ik!)

@PeterG, in het startbericht van dit topic, kan je zien dat we dit bericht juist hebben afgesplitst van het topic over de storing met opnemen, bij deze klant is er meer/iets anders aan de hand 😉


Ok helemaal prima @Maja_  

kijk daar morgen wel even verder naar 


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Pietjeturbo, hoe zit het precies met de foutcodes? Hoor het graag!