Skip to main content

De ene tv (TV1) heeft sinds afgelopen donderdag de foutcode stb-nmc-400. De andere tv (TV2) laat hetzelfde zien sinds vrijdagavond. Ik vermoed dat dit iets met een update van de software te maken heeft.

TV1 heeft een Motorola tv ontvanger uit 2012 en hiervoor is een nieuwe ontvanger aangevraagd.

TV2 heeft een tv-ontvanger uit 2014 (HMB2260 Arcaduan o.i.d. Moet hiervoor soms ook een nieuwe tv-ontvanger voor komen? 

Ik heb alle stappen doorlopen die bij zo'n storing wordt aanbevolen. Niets helpt. Wel zie ik op 1 tv dat er een update klaar staat maar we kunnen deze niet selecteren. Daarnaast is op beide tv zo's dat de zenders in de bijv de 800 en 900 categorie het wel doen. Dit betreft dan alleen de radio zenders. 

De modem is een experia box v10.

Zitten ze soms aangesloten met een 'draadloze verbindingsset'?


De TV met de motorola ontvanger wel (TV1). De andere TV-ontvanger van TV2 zit rechtstreeks in de modem.

   


Aangezien je zo'n stokoude ontvanger hebt…

Welk mode heb je?


Voorde Motorola geldt een omruil programma, daar deze uitgefaseerd worden door KPN @25maart70 , je krijgt dan een nieuwer model.

 


De Motorola is omgeruild maar nog niet ontvangen.

modem is een experia v10


TV2 zit rechtstreeks in de modem.

Echt rechtstreeks? Zit er geen switch tussen?


Hoi @25maart70, is het nog gelukt met de nieuwe ontvanger? 
Voor de meelezers, via kpn.com/omruilen kun je je oude motorola ontvanger omruilen.


Reageer