Skip to main content

Hallo!

Nieuwe member met een vraag wat betreft het kpn kastje.  Hier al het nieuwste kastje, maar sinds een paar dagen last van korte storingen tijdens tv kijken. Updates en reset al geprobeerd maar lost niks op.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Mirmir en van harte welkom! We hebben een eigen topic voor je opmerking/ vraag gemaakt. Zo kunnen wij kijken wat er precies aan de hand is en met je meedenken om het op te lossen!

Je ervaart korte storingen tijdens TV kijken: wat ervaar je dan precies? Is er ook een foutcode zichtbaar? Lost de storing zelf op of moet je de TV ontvanger herstarten? En hoe is het met de internetverbinding op het moment dat je de storing ervaart?
Welk model TV ontvanger heb je precies en hoe is deze aangesloten op het modem? Heb je alleen de TV ontvanger gereset of ook het modem een herstart en/of reset gegeven?

Veel vragen, waarmee ik hoop wat meer inzicht te krijgen. Ik hoor graag van je!


Hoi!

 

Bedankt voor het meedenken!

We hebben jullie servicedesk al aan de telefoon gehad en er komt een monteur langs die het hopelijk snel oplost!


Ah, helemaal goed! 

Ben benieuwd naar een update, hopelijk helpt dat meelezers eventueel ook verder!


Nou....de "gewone" monteur kon het probleem niet vinden. En liet ons zonder bericht oid achter nadat hij bij een verdeelkast verderop ging checken.

Dus nu komt er morgen een andere monteur die hopelijk het probleem echt gaat oplossen. 

Jullie service laat soms wel wat te wensen over..


Jullie service laat soms wel wat te wensen over..


Kun je ook aangeven wat we kunnen verbeteren? Dan kunnen wij er eventueel iets mee! 🙃


Hai!

Ja natuurlijk! Een monteur die weggaat zonder verdere vervolgstappen te melden. Hij had gezegd dat er een andere monteur naar zou moeten kijken, maar verder niks doorgekoppeld. Nog op hem gewacht omdat we niet wisten of hij terug zou komen.

Volgende dag zelf maar gebeld met de vraag wat er nog moest gebeuren. Ik zou worden gebeld voor nieuwe afspraak.  Dat werd weer een dag later opeens een SMS dat er 3 dagen later een monteur langs zou komen. Volgens SMS hadden ze geprobeerd te bellen maar geen contact kunnen krijgen. Ik heb geen telefoontje gehad. 


Bedankt voor je toelichting! Het lijkt mij logisch dat er nog een terugkoppeling volgt, na (bijvoorbeeld) een bezoek aan de verdeelkast, of werkt dat in de praktijk anders @NHendriks? Ik lees hier ook bruikbare feedback voor onze Backoffice.


Bedankt voor je toelichting! Het lijkt mij logisch dat er nog een terugkoppeling volgt, na (bijvoorbeeld) een bezoek aan de verdeelkast, of werkt dat in de praktijk anders @NHendriks? Ik lees hier ook bruikbare feedback voor onze Backoffice.

Ik ga vrijwel altijd terug naar de klant locatie na een bezoek aan de kabelverdeler of hoofdverdeler om terugkoppeling te geven maar ook om te bevestigen dat de diensten weer werken. Als de specifieke storing blijft bestaan dan zet ik inderdaad de stappen om de juiste oplospartij te koppelen aan de storingsbon. Als ik niet terug ga dan bel ik altijd even op, soms heb ik ook storingen waarvan ik al weet dat het buiten de deur zit en dan doe ik buiten de deur onderzoek en herstel en daarna bel ik altijd op of het werkt en of ik langs moet komen. Naar mijn mening hoort die terugkoppeling er gewoon bij.

Soms zit alles goed en werken alle diensten maar ga ik toch nog eventjes in de infrastructuur een laatste controle uitvoeren, ook hier bel ik altijd nog even na met de mededeling dat ik klaar ben en wat de eventuele vervolgstappen zijn.


Afgelopen week hadden we iemand die dat niet deed. Gister 2 geweldige andere monteur gehad die het probleem na 3 uur werken heeft opgelost! En we hoorden dat onze eerste monteur zeker niet klantvriendelijk bezig was en dit zal ook worden door gestuurd. Maar bedankt voor jullie terugkoppeling!

 

Nu wel een Klein Samsung probleem met de WiFi.  Hij herkent het wachtwoord niet meer..en wil dus nier verbinden.