Skip to main content

Sinds kort problemen met de kpn itv-app op mijn tablet samsung sm-t590. Hij moet om de paar seconden bufferen en programma's worden in slow motion afgespeeld. Als ik een programma kijk, blijven de andere zenders in beeld staan. Deze balk moet zakken als je kijkt. Is er de laatste weken een update geweest? App opnieuw geïnstalleerd en cache verwijderd, ik weet het niet meer. Help!

Hoi @DJF, welkom op het forum! 
Ik heb zo snel geen bekende storingen of problemen met deze specifieke combinatie. Werken andere stream apps wel goed?
Misschien een domme vraag, maar heb je je tablet ook al herstart?


Beste Thomas,

Dank voor je suggestie,  maar ik heb mijn tablet ook uitgezet en opnieuw gestart. Ik vrees dat het aan mjn  tablet ligt en kan nog proberen om de fabrieksinstelingen in te zetten. 


Gaat het om een model uit 2018. Zo oud is de tablet dan nog niet.


Gaat het om een model uit 2018. Zo oud is de tablet dan nog niet.

Dat klopt.


De applicatie/tablet heeft moeite met het draadloze signaal. Misschien geen fabrieksreset maar een netwerk reset doen?


daar kan het inderdaad ook nog in zitten! Als je wifi niet zo snel is kan het een heel eind helpen onze online wifimanager te doorlopen!


@DJF heb je het nog werkend gekregen?


Ja hij doet het weer, ligt aan het tablet en niet aan kpn. Soms moet ik opnieuw opstarten of alle openstaande apps sluiten. Dank voor je support.