Skip to main content

Goeiemorgen,

 

Ik zou graag willen weten of er misschien een verandering heeft plaatsgevonden bij een update die er is geweest. Ik ondervind op dit moment een probleem bij het aanzetten van het modem en de TV. Ik krijg hierbij de melding dat er geen internettoegang is, dat het stekker uit het modem moet worden gehaald en dat er na een tiental seconden opnieuw moet worden geprobeerd om het moedem aan te zetten om verbinding te krijgen.

Op het foutmeldingsscherm wordt gevraagd of je de pagina wilt "verversen” of dat je naar "instellingen” wilt gaan, maar de keuze om te verversen levert niets op.

Dit probleem bestond tot nu toe nog niet, maar is sinds gisteren ineens aan de orde.

Dank jullie voor de reactie.

 

Mvgr,

Paul

Hoi Paul, welkom op het forum. Heb je dit probleem nog weten te verhelpen? Dan lijk het toch een op communicatieprobleem tussen het modem en de ontvanger? 


Hoi Remco,

Zo plotseling als de melding verscheen zo plotseling was hij ook weer verdwenen. Dus…., opgelost.

 

Dank je wel.

 

Grt,

Paul


Fijn dat het dan is opgelost Paul! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een berichtje als we iets voor je kunnen doen! Voor meelezers in dit topic via de pagina: Foutcode TV Oplossen kun je met een stappen plan veel van de voorkomende problemen verhelpen.