Skip to main content

Sinds zaterdag geen tv internet wifi maandag pas monteur is de derde monteur in zes weken.ben er wel klaar mee ga terug naar ziggo.je moet toch een monteur kunnen krijgen in het weekend.zelf de maand lasten krijg je geen korting op door storing

Hi Ajax, welkom op het forum. 

Begrijp ik het goed dat je helemaal geen diensten hebt? Of gaat het hier puur om internet via WiFi? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. 

Ik hoor graag van je.
 


Heb nu monteur gehad moet ik 50 euro voorrijkosten betalen want de fout ligt bij mij.zou kunnen maar de twee storingen hier voor heb ik twee weekenden geen internet geen tv kunnen kijken.dan moeten ze dat ook verrekenen.op de nota


Beste @ajax5252, in het bericht van de monteur zag ik dat je 5 DVS hebt, daarvan twee rechtstreeks op de modem was aangesloten. Dit zal ongetwijfeld te maken hebben gehad met de storingen die je hebt gehad. Ik kan je daarom niet tegemoet komen in de kosten van de monteur. Op het moment dat je de afgelopen weekenden last gehad hebt van een algemene storing, kan je via kpn.com/vergoeding een vergoeding aanvragen voor deze dagen. 


Maak ook niet uit stap over naar ziggo.ben er wel een beetje klaar mee.