Skip to main content

Ik heb sinds een half jaar hetzelfde probleem. Ned1 ,2, 3 zacht overschakelen naar ieder ander zender knoerhard ,zodat we weer met geluidsknop aan de gang moeten. Resetten helpt niet terug naar fabrieksinstellingen evenmin.De stroom eraf en na een minuut weer opstarten helpt, maar na ongeveer 2 dagen is het probllem weer terug. Stuur maar een nieuwe ontvanger. (ook geen ander apparatuur gekoppeld)

mvg

Emiel de Meester

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.

Dit is niet sinds een half jaar maar actief bij de laatste generatie STB mijn inziens sinds 2 weken.


Hoi @tommiejapie, welkom terug 🙂 Kun je aangeven wat voor ontvanger je hebt waar dit op speelt? 


De ontvanger is een Motorola  vip1853

Ik heb inmiddels bij kpn een omruilactie gestart en krijg deze hopenllijk as woensdag 5 april. as

Emiel


De ontvanger is een Motorola  vip1853

 

Holy moly. Ik dacht toch echt dat die al nergens meer in gebruik was. Is echt museumstuk! Die krijgt al 2 jaar geen updates meer en is dus inmiddels behoorlijk instabiel.

In het jaar 2022 zou iedereen met die ontvanger een omruilverzoek krijgen. Niet gehad of niet op ingegaan? Dat ding was van af de start (2012) al retetraag. Vreselijk apparaat vond ik het.


bedankt voor snelle reactie, ik ken nog genoeg mensen bij mij in de buurt die zo n ontvanger hebben . Niemand heeft ooit een omruilverzoek gekregen. Afijn ik krijg as woensdag 2 nieuwe ontvangers, hopelijk is het probleem dan opgelost.

Emiel


Dan maar ff al die buren met ook nog een Motorola VIP1853 wijzen op deze tool, @tommiejapie .

http://kpn.com/omruilen .


Zal ze op de hoogte stellen. Bedankt


De ontvanger is een Motorola  vip1853

Ik heb inmiddels bij kpn een omruilactie gestart en krijg deze hopenllijk as woensdag 5 april. as

Emiel

 

geen probleem meer door de nieuwe ontvangers.

thanx


Goed om te horen, Emiel!