Skip to main content

Hoi

ik heb een Harmen kardon versterker. En die had ik aan gesloten op mijn Sony tv. Dus kpn kastje na versterker en van versterker na tv. En dat werkte goed. Nu heb ik een andere tv. Een Philips 4K ultra HD. Maar nu krijg ik mijn kpn kastje niet meer aan gesloten op tv via de versterker. Rechtstreeks na tv gaat wel maar via versterker niet. DVD speler gaat wel via versterker naar tv. Dus licht niet aan de HDMI poort. Wat kan het zijn. 
enigste wat ik kan proberen is om een 4K HDMI kabel te halen. Of zal dat weinig uit maken. 

Hoi @Nijmegen2.0, welkom! Werkt het ook niet als je het omdraait? Je zegt al dat de ontvanger rechtstreeks op de TV wel werkt. Als je dan de Harman Kardon op de TV+ Box aansluit, werkt het geheel dan ook niet? 


HoilErik. 
 

als ik kon tv kastje op versterker aansluit en van versterker na tv. Dan ziet de tv het kon kastje niet. Heb van alles geprobeerd instellingen van tv en versterker na gekeken maar kwam er niet uit. Heb nu het kpn tv kastje in de tv gedaan. En een optische kabel gehaald die van tv na versterker gaat en op deze manier werkt het wel allemaal. Alleen jammer dat het niet via versterker lukte. 


Waarom zou je het beeld via de versterker laten gaan…...de tv kan de beeldverwerking beter dan de versterker.

Laat alleen het geluid via de versterker gaan.

Dus gewoon KPN via hdmi naar TV en hdmi kabel naar je versterker.


Waarom zou je het beeld via de versterker laten gaan…...de tv kan de beeldverwerking beter dan de versterker.

Laat alleen het geluid via de versterker gaan.

Dus gewoon KPN via hdmi naar TV en hdmi kabel naar je versterker.

 

Hoi Bert. 

Ik heb het nu ook via een optische kabel van tv na versterker en het geluid is mooi. En kpn kastje via HDMI na tv. En alles werkt perfectÂ