Skip to main content

Goedemorgen allen,

Ik loop nu ook tegen bovenstaand probleem aan. Van de een op andere dag loopt beeld en geluid niet meer synchroon. I.o.v medewerkers van KPN diverse dingen geprobeerd echter met tijdelijk (10 minuten) resultaat. Wordt er doodmoe van en sta echt op het punt om naar een andere provider over te stappen.

Heeft iemand nog tips?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Hoi @Een inwoner uit weesp, welkom bij ons op het forum. Als het beeld en geluid niet synchroon zijn is dat heel vervelend inderdaad, het is enorm afleidend van wat er gezegd wordt omdat het niet klopt met wat de lippen doen.

Je zegt dat je al verschillende dingen hebt geprobeerd, kan je vertellen wat precies? Dit je eerste bericht op het forum, daardoor weten wij alleen wat je in je bericht noemt. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.

Naast wat er al geprobeerd is ben ik ook benieuwd wat voor apparatuur je precies gebruikt: 

  • Welke tv-ontvanger en modem heb je van ons?
  • Welk modem gebruik je?
  • Hoe is de tv-ontvanger op het modem aangesloten? Is dat met een directe kabel, met een draadloze verbindingsset of anders?
  • Gebruik je ook andere (audio) apparatuur, zoals bijvoorbeeld een home cinema set of soundbar?

Is er wat veranderd qua apparatuur?

Gebruik je bijvoorbeeld een surround installatie met 5 of meer speakers?

Zo niet, zet het geluid voor HDMI out dan op '’stereo'’ in de ontvanger.


Ik heb dit ook 1 keer per week, meestal is het uit/aan zetten van de VIP5202 genoeg voor mij, dan is het weer een week goed...