Skip to main content
Beantwoord

Sinds kort vastlopend beeld op 2 tv+ ontvanger

• 9 maart 2025
  • 2 reacties
  • 11 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik gebruiik kpn tv+ al langer en meestal zonder problemen. Sinds een weekje hebben we regelmatig problemen. Hakkelend beeld, beeld dat met 1 of 2 frames per seconde speelt, vastlopers enzovoorts. We hebben dit op beide ontvangers de bekabeld aangesloten zijn. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat het sinds de laatste update is, maar daar lijkt het wel op. Daarvoor werkte alles heel stabiel. Herstarten werkt wel, maar soms zelfs 2 keer per dag. Ik hoop dat een update dit fixt. Hardwarematig is er niets veranderd.

Ik bedenk me net, vande week was er in de nacht een update van de modem. Die heb ik nog niet opnieuw opgestart. Kom ik op terug na testen 

Beste antwoord door Hubert77

Dankje! Ik had er nog geen tijd voor gehad. De hele boel opnieuw opstarten leek te werken. (Modem, kpn wifi punten, switch en ontvangers).

Ik heb een kpn box 12. De ontvangers zijn bedraad aangesloten. Daar zit wel een eenvoudige unmanaged (zo heet dat toch?) switch tussen. Maar inderdaad, omdat het altijd gewerkt heeft, kon het daar niet aan liggen. 

Mocht het toch weer niet werken, kijken we dan wel weer verder.

Bekijk origineel

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 14 maart 2025

Hi ​@Hubert77, ik voor het gemak een eigen topic voor je aangemaakt zoals je kunt zien. Dit bericht stond nog in een ander topic, dan blijft het daar overzichtelijk. 

Ik zoek het in eerste instantie niet in de bekabeling, dus ik ben ook benieuwd of een herstart van je modem ook helpt. Welke modem heb jij overigens? En zijn de ontvangers rechtstreeks aangesloten op de modem? Of heb je daar nog switches tussen of versterkers? 

Ik hoor graag van je. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 55 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Dankje! Ik had er nog geen tijd voor gehad. De hele boel opnieuw opstarten leek te werken. (Modem, kpn wifi punten, switch en ontvangers).

Ik heb een kpn box 12. De ontvangers zijn bedraad aangesloten. Daar zit wel een eenvoudige unmanaged (zo heet dat toch?) switch tussen. Maar inderdaad, omdat het altijd gewerkt heeft, kon het daar niet aan liggen. 

Mocht het toch weer niet werken, kijken we dan wel weer verder.

Reageer