Skip to main content
Beantwoord

Sinds laatste update onthoudt tv-ontvanger niet welke zender je als laatste keek

• February 1, 2025
  • 9 reacties
  • 154 keer bekeken

ruudforsthovel
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Na de laatste update het volgende:

• wanneer je bijvoorbeeld kijkt naar kanaal 661 - NPO1 
  • en de ontvanger uitzet 
  • vervolgens weer aanzet
  • dan start de ontvanger niet op kanaal 661
  • maar aan het begin van de geselecteerde zenderlijst

Ik zou graag zien dat de TV-ontvanger weer begint met de laatst bekeken zender

Beste antwoord door Denise van KPN

Dit klopt, inderdaad, ​@ruudforsthovel. Niet helemaal de bedoeling geweest. Het TV team is bekend met het probleem en gaat kijken hoe ze dit kunnen oplossen. Wanneer dat zal zijn, durf ik niet te zeggen. Voor nu is dit hoe het is.

9 reacties

arnoldo
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • February 1, 2025

Helemaal eens Ruud. Dit zou ook zo moeten zijn wanneer je de quick start mode niet gebruikt naar mijn mening en de box helemaal uitzet. Iedere keer door die zenderlijst heen moeten gaan of opnieuw het kanaal moeten kiezen is best vervelend.

ruudforsthovel
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 1, 2025

Helemaal eens Ruud. Dit zou ook zo moeten zijn wanneer je de quick start mode niet gebruikt naar mijn mening en de box helemaal uitzet. Iedere keer door die zenderlijst heen moeten gaan of opnieuw het kanaal moeten kiezen is best vervelend.

@arnoldo het heeft altijd zo gewerkt Arnoldo. Hopelijk gaat KPN hier op in en “repareert” dit. 

ruudforsthovel
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 1, 2025

Het euvel doet zich voor in het geval dat de TV-ontvanger in de Eco-stand wordt uitgezet. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Dit klopt, inderdaad, ​@ruudforsthovel. Niet helemaal de bedoeling geweest. Het TV team is bekend met het probleem en gaat kijken hoe ze dit kunnen oplossen. Wanneer dat zal zijn, durf ik niet te zeggen. Voor nu is dit hoe het is.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • April 13, 2025

Het zou fijn zijn als het binnenkort opgelost is! Graag een update!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@karel6. Ik ga even na of hier nog steeds aan gewerkt wordt. Daar ga ik natuurlijk wel vanuit. Ik kom hier later weer op terug.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 14, 2025

Dag Arjan van KPN: Ik ben benieuwd hoe het er mee staat!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Op de KPN TV+ Box en Soundbox zou dit gewoon moeten werken zoals verwacht. Op de oude tv-ontvangers zien we dat dit inderdaad nog wel eens mis gaat, vooral als de eco-stand aanstaat. Er wordt nog steeds aan gewerkt, maar wanneer er een oplossing komt, is niet te zeggen. Houd daarvoor de Product Updates in de gaten.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • August 13, 2025

We zijn nu 6 maanden verder en het is nog niet opgelost. Dat valt me toch wel erg tegen!