Skip to main content

Sinds een week of wat geniet ik van het nieuwe menu van interactieve KPN-televisie. Wat is dit voor prutswerk? De bediening is ineens heel erg traag, opnames laten zich niet afspelen, allerlei cryptische foutmeldingen, ik moet elke dag opnieuw inloggen bij Netflix. Leve de vooruitgang. Toch maar naar Ziggo?


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic (verzameltopic)

Wat betreft Netflix, als je een smart TV hebt, kan je Netflix ook op de Netflix app van de Smart TV kijken.

Zo doen wij het al bijna 7 jaar en nooit problemen. 


Ja prima Joop, dat kan ook, maar dat maakt de nieuwe, als innovatie bedoelde KPN-menu's niet beter. En de opnames? Is het echt nodig dat ik zes keer om ‘afspelen’ moet vragen voordat mijn opname zonder foutmelding in beeld komt?


Er zitten helaas nog wat bug's in het nieuwe menu.

Ik weet dat KPN er mee bezig is.

Hopelijk is het na de volgende update beter.

 

En wij kijken al bijna 7 jaar Netflix via de TV app en hebben daar, gelukkig, nog nooit problemen mee gehad.

Vandaar dit advies van mij. 


Welkom, @Gijs van Hesteren! Je krijgt foutmeldingen geef je aan. Welke zijn dat?  

Wat betreft Netflix, hoe open je dat (kanaal 200 of via het menu)? Wil je eens kijken of hij je inlognaam wel onthoudt als je het via de andere manier probeert? 

De traagheid wordt door meer mensen ervaren, daar wordt naar gekeken. Maar omdat ook lang niet alle klanten dit hebben is het een lastigere om te kunnen verhelpen. 


Het werkt al beter intussen. Zowel via kanaal 200 als via het app-menu. De menus zijn nog steeds een beetje sloom, maar de opnames spelen nu af zonder foutmeldingen. Netflix bekijk ik voortaan rechtstreeks via de tv-app, niet meer via de KPN-box.
Allemaal bedankt voor het meedenken.