Sinds ik een nieuwe Samsung smart tv en samsung soundbar verschilt het geluid heel veel met zenders
Sinds ik een nieuwe Samsung smart tv en samsung soundbar verschilt het geluid heel veel met zenders
Wat ervaar je precies, verschil in volume of loopt het geluid niet synchroon?
Wat ervaar je precies, verschil in volume of loopt het geluid niet synchroon?
De ene zender is Harder dan de andere zender
De ene zender is Harder dan een andere zender. Soms moet ik Harder zetten en als ik niet uitkijk en naar een andere zapp. Knoert hard
De ene zender is Harder dan een andere zender. Soms moet ik Harder zetten en als ik niet uitkijk en naar een andere zapp. Knoert hard
Hoop dat ze het snel oplossen net zoals reclame zacht is tussen een film. En filmnet moet ik echt loeihard zetten met volume voor ik wat hoor
Hoop dat ze het snel oplossen net zoals reclame zacht is tussen een film. En filmnet moet ik echt loeihard zetten met volume voor ik wat hoor
Dat hoop ik ook
Hoi
Je hebt nu dus een nieuwe Samsung TV en Samsung soundbar bij jouw tv-ontvanger staan. Kan je meer informatie delen:
Nieuwe modem aangesloten via draadloos dvs.kastje aangesloten op tv en soundbar ook via hdmi.
Draadloos ontvangst.
Geen idee koppel soundbar niet af geen verstand van kennis heeft aangesloten dus daar kom ik liever niet aan.
Had eerste dag tv ook al met filmnet bijna geen geluid.
Ik lees dat er veel klachten over geluidsverschil bij de zenders zijn hier op het forum
Op paramount zit ook veel verschil met geluid tussen series en reclame. Swith ik naar een andere zender is het of loeihard of zacht
Ik raad je aan om die kennis eens te vragen om met je mee te kijken en de bekabeling en manier van aansluiten langs te lopen. Als je er samen naar kijkt en op dat moment belt met onze klantenservice, helpen onze collega's je meteen verder. Je bereikt onze klantenservice op 0800-0402.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.