Skip to main content

Ik probeer al sinds november 2020 Ziggo sport uit te zetten in Mijn KPN. Lukt dus niet. 3 maanden geleden hierover een topic aangemaakt in dit forum. 0,0 reactie. Vervolgens al diverse telefoontjes aan dit probleem geweid via de klantenservice, maar tot nu toe nog steeds geen resultaat. Ondertussen blijft de facturering van het Ziggo sportpakket iedere maand vrolijk doorlopen. Inmiddels is er bij mij glasvezel aangelegd. Daar wilde ik mijn abonnement op aanpassen in Mijn KPN. Je raadt het al, “wijzigen niet mogelijk”. Ik wordt iedere keer zeer vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice, zij kunnen er kennelijk ook niets aan doen. Ik ben er echter onderhand helemaal klaar mee en overweeg nu om afscheid te nemen van KPN. Ik ben echt ontstelt over het onvermogen van KPN om dit fatsoenlijk op te lossen voor mij.:rage:

Hoi @BertdeHaan40 . Blijkbaar ben je er met je voorlaatste topic tussendoor geglipt. Excuses daarvoor!

Ik heb alles nagelopen en helaas kan ik hier niks voor je betekenen. Mijn collega's die je gesproken hebt, hebben hun werk goed gedaan en de juiste afdeling meermaals aangeschreven. Helaas weet ik uit ervaring dat dit soort issues soms heel lang kunnen duren.  We zullen de reactie en oplossing van die afdeling moeten afwachten. 

Ik zal op mijn beurt ook nog een melding maken.