Ik heb sinds paar dagen elke keer zwart beeld en geen geluid voor 1-2 seconden. Er is niet aangepast en alle testen op Samsung qled geven OK aan. Kabels zijn ook goed incl wifi verbinding. Alles al gereset maar niets helpt. Iemand nog idee?
HalloÂ
Wat kan helpen, is om jouw TV (of de TV-ontvanger) bekabeld aan te sluiten op jouw modem. Dan heb je de WiFi niet meer nodig daarvoor.
Heeft jaren zonder kabel gewerkt en wil geen kabel trekken door de hele kamer. Heeft volgens mij met signaal of ontvanger KPN te maken (experiabox). Netflix, PlayStation zorgen niet voor problemen
Hoi
Kun je in meer detail vertellen:
- welke tv ontvanger je hebt
- hoe deze is aangesloten op je tv
- hoe de tv ontvanger is aangesloten op je modem, via wifi of met een kabel?
- als het via wifi is:Â welk modem heb je, gebruik je ook wifipunten (zo ja, welke) en waar staan je modem en eventuele wifipunten ten opzichte van je tv ontvanger
- als het kabel is:Â is dat een rechtstreekse, of zit daar een switch of draadloze verbindingsset tussen
Beste Erik,Â
bijgaand de antwoorden:
- ontvanger (zie foto)
- aangesloten via nieuwe HDMI kabel direct op TV
- Tv ontvanger aansloten via kabel vanuit draadloze verbindingsset via stopcontact
Het was even goed kijken, maar dit is de Arcadyan HMB2260. Die is al 10 jaar oud.
Kan het best omgeruild. Erik van KPN kan dat wel regelen denk ik.Â
Je krijgt dan de Arris VIP5202. Het is wel zo dat die geen display meer heeft.Â
Maar dan is het vast opgelost.Â
Bij wisselen ontvanger ook de hdmi kabel wisselen, want die is vast ook 10 jaar oud dan. Er zit er één bij de 5202.
Ik heb nog twee van die oude dingen. Erik kun je me helpen omruilen?Â
Ik zie dat hier nu gereageerd wordt door Akkie en door Sjaander. Zijn jullie dezelfde persoon, of heb ik hier nu twee mensen met een vergelijkbaar probleem?Â
Â
Ik heb nog twee van die oude dingen. Erik kun je me helpen omruilen?Â
Je kunt via deze servicetool kijken of je apparatuur in aanmerking voor omruilen, Akkie.
Â
Beste Erik,Â
bijgaand de antwoorden:
- ontvanger (zie foto)
- aangesloten via nieuwe HDMI kabel direct op TV
- Tv ontvanger aansloten via kabel vanuit draadloze verbindingsset via stopcontact
Sjaander, ik zie hier dat je aangeeft dat de ontvanger via een draadloze verbindingsset is verbonden. Ik vermoed dat de oorzaak zich ook wel eens daarin kon bevinden. Een draadloze verbindingsset werkt via het elektriciteitisnetwerk en is gevoelig voor verstoring daarin. Als je, bijvoorbeeld, recente nieuwe elektrische apparaten hebt toegevoegd in je huis, of je gebruikt bepaalde apparatuur nu veel meer, kan dat van invloed zijn op de verbinding tussen de draadloze adapters. Ik raad je dan ook aan om de draadloze adapters eens opnieuw te koppelen. Hier lees je meer over hoe je dat doet:
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.