Skip to main content

Ik wil graag volgen, ik ondervindt namelijk het zelfde probleem. Ook ik zit op een verbinding met koper en krijg krap aan 45mbps binnen. Heb van het weekend gebeld met KPN klantenservice en die gave aan dat dit het is en meer niet. 

 

Laatste 2 maanden ondervindt ik nu dit probleem en had daarvoor nooit ergens last van. Geen idee wat nu het probleem kan zijn en ook ik verzoek om hulp van dit forum.

 

Alvast bedankt voor jullie antwoord en advies.

Jeroen de Jongh 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Jeroen de Jongh, we denken graag even met je mee!
Had je deze stappen al doorlopen? Oplossen van slecht of haperend beeld Wat kwam daar uit?
Kun je toelichten hoe je je netwerk ingericht hebt? Hoe zitten je TV ontvangers op de experiabox aangesloten? Wat voor netwerkapparatuur gebruik je verder?

Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!

Nee hoor het werkt nog steeds niet naar tevredenheid. Gisteren bijna elke 15 min. zo'n storing gehad bij het terug kijken van series.grgrgrgr. Ik heb afgelopen weekend, mvb de LG TV app, direct vanaf de TV gekeken. Dus NIET via de Arris, echter daar zie ik alleen de programma's staan die NIET op HD GOS/HD Glas worden opgenomen. en dat is ook weer raar. Dus ben ik alle series aan het programmeren op SD zenders t.w Kanalen 1 t/m 20. Dan ga ik kijken of daar hetzelfde probleem is !!!

 

*admin: verplaatst naar je eigen topic