Skip to main content

Vanmorgen werd ik wakker omdat mijn tv spontaan aan sprong, er was een update bezig maar sinds dien heb ik alleen nog een zwart beeld.

Alle stappen die jullie aanraden meermaals doorlopen maar ik krijg zelfs geen blauw menu scherm of zo’n opstartbalkje, Ook via het kastje krijg ik dat menu niet.

Tv vind geen kastje meer, melding is geen antenne maar er is niets veranderd en tot gisteravond laat deed hij het gewoon alleen na de update niet meer dus kan niet aan de kabel/antenne liggen.

Nu geen tv, erg vervelend aangezien ik bedlegerig ben en tv en netflix mijn vertier is.

kabels allemaal gecontroleerd en zitten waar ze moeten zitten?? dat kan het ook niet zijn het enige wat er is gebeurd is die update dus graag een oplossing?? 

 

Ben trouwens voormalig Telfort lid wat nu overgenomen is door KPN, en eerlijk ging achteruit...trager en veel blokkeriger beeld..en nu dit ..zo jammer

 

 

Goedemiddag @NandaSan, je krijgt de melding "Geen antenne" begrijp ik? Dan staat jouw televisie op het verkeerde bronkanaal. Dat is gelukkig makkelijk op te lossen. 

Druk op de Source / AV / Input knop op de afstandsbediening van je tv, dus niet de witte die je van KPN hebt gekregen. 

 

 

 


Het is idd zo opgelost, maar wat ik niet begrijp hoe de tv dan door een update op het verkeerde bronkanaal kan springen. Ik ben iig blij dat ik weer beeld heb