Skip to main content

Goedenavond,

sinds vanavond heb ik ook nergens meer geluid op. 
heb al meerdere malen geprobeerd opnieuw op te starten en zelfs een factory reset geprobeerd maar zonder resultaat.

ik heb wel een soundbar, maar na de factory reset geprobeerd om alleen via de tv geluid af te spelen maar helaas ook zonder resultaat.

 

diverse instellingen geprobeerd maar ook hier zonder resultaat. 

Er zit echt iets niet goed in het tv kastje van KPN +.

Graag z.s.m. ondersteuning.

 

Admin: afgesplitst

Precies de problemen die ik ook heb Henk1983.

Waardeloos dit...


Ik dacht gelezen te hebben, dat je het geluid via instellingen of via de google knop het beste op maximaal kan zetten.

En geluid via de tv of soundbar het beste kan regelen.

 

Via Google toets:

Houd de knop met 3 kleurtjes ingedrukt en zeg hardop “geluid maximaal” 

 

Kijk ook of de HDMI kabel er goed inzit (niet scheef).  (zowel op tv als op de DIW7022)


Beide reeds geprobeerd helaas zonder resultaat.


@Henk1983 

 

Vul je profiel gegevens (als je dat nog niet hebt gedaan) zo compleet mogelijk in van dit forum.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken.


Mijn profiel is aangevuld.

Ik wacht even de reactie van een moderator af.


Hoi Henk, welkom hier. Zonder geluid is heel irritant. Kun je me alleen iets meer vertellen over hoe alles is aangesloten? Hoe zit de TV+ Box aangesloten op je TV, hoe is de soundbar aangesloten? 

Verder relevant om te weten: welke soundbar en tv heb je, qua merk en type? En heb je aanpassingen gedaan in de geluidsinstellingen van TV+ Box, TV en/of Soundbar?

Herstarten hielp niet gaf je al aan, factory reset ook niet. Hoe heb je de factory reset gedaan?


In de tussentijd is het probleem al automatisch opgelost bij mij. (hoe weet ik ook niet) 's-avonds deed het geluid het weer.