Skip to main content
Beantwoord

Sinds vanmorgen zwart beeld als ik op de TV+ Smart tv app probeer te kijken

• March 4, 2025
  • 65 reacties
  • 779 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

65 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik kan me voorstellen dat deze situatie voor jou heel vervelend is! Is het niet een optie om de tv-ontvanger tijdelijk te verhuizen naar de televisie die je nu gebruikt? Ik snap ook dat dat niet ideaal is. Zoals aangegeven, hebben we dit intern doorgegeven. Helaas heb ik op dit moment geen oplossing😓.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 29, 2025

Ik kan me voorstellen dat deze situatie voor jou heel vervelend is! Is het niet een optie om de tv-ontvanger tijdelijk te verhuizen naar de televisie die je nu gebruikt? Ik snap ook dat dat niet ideaal is. Zoals aangegeven, hebben we dit intern doorgegeven. Helaas heb ik op dit moment geen oplossing😓.

Dat is geen oplossing, aangezien je dan beneden geen tv kunt kijken, beneden is de tv ontvanger en op mijn slaapkamer zie ik met wifi op de app (die het niet doet) en met de tv ontvanger heb ik een heel lang draad nodig om maar mijn slaapkamer te komen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 29, 2025

Dat is geen oplossing, aangezien je dan beneden geen tv kunt kijken, beneden is de tv ontvanger en op mijn slaapkamer zie ik met wifi op de app (die het niet doet) en met de tv ontvanger heb ik een heel lang draad nodig om maar mijn slaapkamer te komen

Ik snap dat er geen oplossing is maar het is in en in triest dat het allemaal al 2 maanden duurt en je wel mega veel moet betalen elke maand

Jasper van KPN
Moderator

Het verplaatsen is dan niet handig inderdaad, dat is dan geen handige optie. Het is zoals Marcia zei doorgegeven, dus we moeten wachten op een update daarop. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 19, 2025

Ik vind dit uitermate vervelend worden dat er nu nog steeds bijna 3 maanden geleden geen oplossing is gevonden, ik kan nog steeds niet tv kijken via de app, diep triest is het.... Overal lees ik in bepaalde onderwerpen dat er problemen zijn met oa het merk chiq, maar met oplossingen komen.....

Jasper van KPN
Moderator

Er is nog geen oplossing inderdaad, het is een lastig iets. De ontwikkelaars werken er aan. Wij zijn net als jou in afwachting van een update daarover.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 6, 2025

Kan ik ook ergens een klacht indienen, jullie kunnen er niets aan doen,aar beste kpn, dit gaat toch niet zo, ik zit al zo ontzettend lang via mijn mobiele telefoon te casten naar de tv, kom met een oplossing, of geen aanval huur mensen in die dit wel kan oplossen, dit is niet normaal dat er nog geen oplossing is

Jasper van KPN
Moderator

Het is een complex probleem, anders was het al opgelost. De ontwikkelaars zijn er nog mee bezig om dit op te lossen. Ik snap dat het vervelend is, maar op dit moment heb ik helaas nog geen ander nieuws.

Een klacht verandert dat niet, als je wilt kan je die indienen via de website, maar zij zullen je geen andere informatie kunnen geven.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • July 7, 2025

4 maanden wacht ik nu al om weer normaal tv te kijken in en in triest, als iets niet werkt op welke manier dan ook, misschien moet kpn dan gaan denken om de oude app eens terug te zetten. Sorry maar ik kan op geen enkele manier anders mijn frustratie kwijt maar wanneer gebeurd er iets, want dit is te belachelijk voor woorden als vaste klant van kpn. 

Jasper van KPN
Moderator

Er wordt aan gewerkt zoals je weet, op het moment worden er verschillende dingen getest die kunnen helpen met de oplossing. Er is vooruitgang dus, je merkt het op dit moment nog niet maar het gaat de goede kant op.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • July 16, 2025

Er wordt aan gewerkt zoals je weet, op het moment worden er verschillende dingen getest die kunnen helpen met de oplossing. Er is vooruitgang dus, je merkt het op dit moment nog niet maar het gaat de goede kant op.

Bedankt voor de update, ik hoop oprecht dat het snel opgelost gaat worden... Ik weet dat kpn er aan werkt. Het is frustratie dat je 4 maanden niet normaal tv kunt kijken. Hopelijk wordt dat begrepen 

Jasper van KPN
Moderator

Ik begrijp dat zeker, ik wil ook dat het voor iedereen werkt. Iedereen moet tv kunnen kijken wat mij betreft. Ik hoop dat de oplossing nabij is.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 21, 2025

Hoi ​@Mirocky, met de laatste update lijken er verbeteringen te zijn voor vergelijkbare tv's. Heb jij deze ook al kunnen proberen en installeren?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • July 21, 2025

Hoi ​@Mirocky, met de laatste update lijken er verbeteringen te zijn voor vergelijkbare tv's. Heb jij deze ook al kunnen proberen en installeren?

volgens mij gaat het naar behoren ​@Jasper van KPN , ik heb beeld en geluid, voor nu ziet het er goed uit

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt als een vooruitgang inderdaad, ik ben blij om dat te lezen! We blijven er verder aan werken.