Skip to main content

Ik kijk tv met behulp van de dvs1200. Voorheen nooit geen probleem. Sinds afgelopen zondag haperend beeld. Als ik mijn modem reset is het probleem opgelost. Maar omdat nou elke x te doen voor het televisie kijken te doen, lijkt me niet de bedoeling. Iemand een oplossing?? 

Hoi @Robheuver! Gek dat dit sinds afgelopen zondag zo hapert. Is er iets in het stroomnetwerk of in je aansluiting veranderd sinds zondag? Zou je de DVS1200 anders eens opnieuw willen koppelen? Bij stap 4 op deze pagina kun je vinden hoe je dit doet. Daar staan ook een hoop andere stappen om problemen met de DVS1200 op te lossen, dus ik ben benieuwd of deze bij jou ook voor een permanente oplossing zorgen. 

Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik de verbinding doormeten. 


Hallo, ik heb ze nu gereset. En modem herstart, tot nu toe gaat het goed. Maar dat kan ook komen doordat het modem is herstart.... Ter info er is sinds zondag niks veranderd, daarom is het ook zo vreemd.

 

 

 


Kunt u testen met een kabel ipv de draadloze verbindingsets? 8 van de 10 keer zit het probleem in die apparaten. 


Dat kan zo zijn maar is niet overal mogelijk. En 3 jaar lang probleemloos gekeken via deze sets. Dus ik was altijd dik tevreden 


Ja maar 1 kapotte dimmer of slecht werkende ledlamp en er is ruis op het electriciteitsnetwerk en daar kunnen ze niet tegen.


Fijn dat het nu goed gaat! Mocht daar toch verandering in komen de eerdere tips aan:

Zou je de DVS1200 anders eens opnieuw willen koppelen? Bij stap 4 op deze pagina kun je vinden hoe je dit doet. Daar staan ook een hoop andere stappen om problemen met de DVS1200 op te lossen.

Mocht dat niet voor verbetering zorgen, dan is de tip van Joep een goede.

Kunt u testen met een kabel ipv de draadloze verbindingsets?

Ik hoop dat je hiermee geen haperend beeld meer hebt. :grin: Toch nog problemen? Je weet ons te vinden! 


Bedankt voor alle tips. Sinds ik alles opnieuw heb gekoppeld, werkt alles prima.

 

 


Reageer