Skip to main content
Vraag

slecht beeld

  • January 8, 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Waarom hebben jullie een klantenservice die niet normaal bereikbaar is?

ik heb een storing en tien keer mijn modem opnieuw opstarten werkt totaal niet dus wil ik gewoon iemand spreken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 8, 2021

Hallo @Bert1108 ,

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Check eventueel ook dit topic :