Skip to main content

Goedemorgen, na de HDR update zijn de kleuren van onze, nieuwe, Philips ambilight tv erg flets. 

Dit is handmatig niet te verbeteren. De instellingen waren prima voor deze update. Wat kan ik het beste doen? Met vr. groet Wim Janssen

Beste @Awis,

Een KPN moderator heeft het volgende bericht:

Paul_ schreef:

Hoi allemaal!

Klanten die op de 4k UHD tv-ontvanger type 5202 problemen ervaren met HDR in combinatie met hun televisie, en de oude software terug willen hebben kunnen dit via het KPN Forum aangeven.

We hebben de volgende gegevens nodig:

  • Naam klant:
  • E-mailadres van de klant:
  • Postcode / huisnummer:
  • Merk televisie:
  • Model televisie:
  • iTV abonneenummer (14 cijferig):
  • Exacte klacht omschrijving:

Stuur bovenstaande ingevulde vragenlijst naar mij in een privébericht. Alleen volledig ingevulde formulieren kunnen in behandeling worden genomen.

Wanneer kun je de oude software verwachten?

Binnen 24 (tot max. 48) uur zal het account in een speciale software-groep worden geplaatst. Na de 24 (tot max. 48) uur zal de tv-ontvanger het service-window (01:00 – 07:00) daarna dan vanzelf de oude software downloaden (of wanneer je herstart).

Ik hoop jou zo genoeg heb geïnformeerd. 👍🏼


Hey @Awis, welkom op het forum. Dat is balen zeg, gelukkig kunnen we het herstellen. Zie het antwoord van Dennis. Mijn collega Paul ziet graag jouw bericht tegemoet :) 


Hoi, ook ik heb hetzelfde probleem. Beeld op mijn LG is niet om aan te zien. Ik heb paul gisteren een pm gestuurd. Echter nog geen reactie op gehad. Gaat het terugdraaien van de update niet meer of duurt het een paar dagen?
ik ben pas vanaf maandag bij KPN en kom van ziggo. Als dit zo blijft ren ik hard terug naar ziggo. Kijk nu tijdelijk via nlziet waar het beeld wel perfect is. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn!
 

 


Hoi Farren, terugdraaien update kan paar dagen duren. Bij mij is het beeld weer zoals het was weer goed dus. Gr. Awis


Hey @Fareen welkom bij KPN en op het forum. Je kunt via een pm de rollback aanvragen. Het antwoord is door Dennis gegeven. Wil je dat opvolgen? :)


Hoi, dat had ik al gedaan maar nog geen feedback gekregen. Ik wacht nog ff af

 

groetjes, Fareen


Hoi, dat had ik al gedaan maar nog geen feedback gekregen. Ik wacht nog ff af

 

groetjes, Fareen

Beste @Fareen,

Dat kan even duren, want het is erg druk op het Forum. Er wordt aangewerkt.


Het is inmiddels verholpen! Waar voor dank Paul.

blijf het wel een eigenaardige keuze vinden van KPN. Waarom mensen met dit soort problemen opzadelen. Willen ze dan liever geen klanten? Maak dit soort instellingen gewoon kiesbaar dan is iedereen tevreden.

 

mvg, fareen


Ik heb afgelopen dinsdag een bericht gestuurd naar Paul helaas nog geen antwoord of een oude firmware ontvangen. Is Paul niet aanwezig of is er een ander probleem? Ik zou graag asap de oude firmware ontvangen want dit ziet er niet uit op mn LG tv. 

 

Ik hoor graag zsm van jullie.


Stuur Paul even een herinnering, @dwinzz. Hij is vandaag niet aanwezig, maar zal het maandag voor je nakijken :) 


Ik heb slecht beeld naar de update van HDR functie  ik weet niet precies hoe mij instellingen op mij tv moeten staan dat is nu het punt dat vind ik moeilijk. Ik heb al op jullie forum gekeken maar daar word ook niet wijs van. Ik heb deze tv zie foto

 


Ik heb slecht beeld naar de update van HDR functie  ik weet niet precies hoe mij instellingen op mij tv moeten staan dat is nu het punt dat vind ik moeilijk. Ik heb al op jullie forum gekeken maar daar word ook niet wijs van. Ik heb deze tv zie foto

@Schuurbiers1984 Heb je al het nieuwe tv-menu? Zo ja, dan kun je bij de instellingen (van de tv-ontvanger) de HDR uitzetten. 


Reageer