Skip to main content

Wij hebben de laatste dagen weer vreselijk slechte tv ontvangst Icm de draadloze verbindingsset. Is hier niets aan te doen? De bekabelde versie in de woonkamer doet het zonder problemen maar die in de slaapkamer is niet ik aan te zien.

eerst 10 seconden goed beeld, dan 10 seconden vaststaand beeld met geluid, en dan weer gewoon beeld voor een paar seconden en dan zender niet beschikbaar. Ook decoder van de stroom af helpt niets. Begin het nu wel zat te worden. Ben al maanden bezig om het goed te krijgen. Elke keer na een tijdje begint de ellende weer.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Nou een kabel van ruim 30 meter dwars door mijn huis is niet echt een optie helaas. 
 


@Lobbes626

 

Zie ook Storing met de Draadloze Verbindingsset oplossen

Probeer ook eens een ander stopcontact.


@Lobbes626

 

Zie ook Storing met de Draadloze Verbindingsset oplossen

Probeer ook eens een ander stopcontact.

Beste Tycha,

 

Alles in die link heb ik al geprobeerd en het andere stopcontact ook. De verbindingsset bij het modem zit inmiddels zelfs in de gang omdat het anders helemaal niet te doen is. Het ging de laatste tijd goed, maar sinds 2 dagen is het weer hopeloos :(


Dat kan,ze zijn storing gevoelig, misschien dat je ze kan updaten.

Weet alleen niet of dat het probleem verhelpt.


Toch maar een keer gaan denken over een kabel trekken. Het is veel werk maar nooit meer problemen.  En je hebt kabelgootjes tegenwoordig dus het kan best goed weggewerkt worden.


Hallo @Lobbes626 Flink vervelend natuurlijk, dat je DVS niet lekker werkt. Opnieuw koppelen en checken of alles goed is aangesloten is wel het beste dat ik je kan aanraden. Is de software wel up to date, zoals Tycha al vraagt? Een kabel leggen biedt inderdaad wel de meeste kans op een goed signaal. 


Reageer