Skip to main content

Ik heb sinds een tijdje de nieuwe tv+ apparatuur/abonnement. Ik heb op espn erg slecht beeld. Ik heb al alle instellingen geprobeerd ook die op het forum staan. Ik heb 4k wedstrijden op youtube gekeken en die zijn perfect. Mijn tv is pas een half jaar oud dus daar ligt het echt niet aan. Ik heb het idee dat mijn vorige kastje veel beter beeld gaf vooral bij voetbal. Graag krijg ik een oplossing voor dit probleem, zoals gezegd al alles geprobeerd wat er op het forum staat.   

Hallo @Roy Hendriks ,

Alleen op de eerste tien zenders heb je nu een perfecte beeldkwaliteit. Op ESPN blijft de kwaliteit van het beeld inderdaad nog achter. En bij snel bewegende beelden ga je dat terugzien.  

Ik kan het niet garanderen, maar ik heb aanwijzigingen gelezen dat de beeldkwaliteit van de andere zenders ook perfect gaat worden. Er zijn namelijk testuitzendingen gespot. Dus het is een kwestie van geduld, dat dit probleem uit de wereld gaat.   

 


@Noordzee is dit dan op te lossen door terug te gaan nar het oude kpn tv?


Dat vindt KPN niet goed, Je kunt niet terug naar het oude abonnement. Eventueel kun je wel een abonnement nemen op het 4K-pakket. Dat kost 2,50 per maand extra en dan heb je o.a. de zender ESPN UHD. Die zender geeft een betere beeldkwaliteit dan ESPN op nummer veertien.  


@Noordzee  ik betaal een hoop geld per maand dan moet het toch gewoon goed zijn. Ook lees ik nu veel over audio lipsinc problemen en die heb ik dus ook op espn. Ik vind het echt slecht dat dit dus niet beide optimaal is. 


Hou dit topic in de gaten voor de verbetervoorstellen: 

 

En deze voor de software-updates:

https://forum.kpn.com/product-updates