Skip to main content

Beste lezer/es,

 

Ik heb vorige week een nieuwe tv gekocht, Sony Smart TV. Sinds ik deze tv heb geeft youtube op kanaal 201 heel wazig/slecht beeld.

Ik heb de Experia v10 en het tv kastje opnieuw opgestart maar dat helpt niet.

De afstand tussen de tv en de Experia box is 2,50 meter.

 

Als ik de app van youtube gebruik via google op de tv, dan is het beeld wel goed.

 

Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

Hoi @wieweetraad, welkom bij ons op het forum. Als het beeld wazig is, is het niet fijn kijken natuurlijk. Welke tv-ontvanger heb je precies? Welk merk en model is het?

Hoe is deze tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Is dat met een directe kabel of is het een draadloze optie?

Kan je er meer over vertellen, zodat we met je mee kunnen denken? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij zien alleen wat jij ons vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Hallo Jasper,

 

Dank voor de reactie.

Om een paar vragen van jou te beantwoorden:

 

Ik heb een Arcaydan HBM 2260 ontvanger geproduceerd in 2015, die met originele kabel is verbonden met Eperiabox..

Op dit moment is het beeld op Youtube redelijk goed. De beelden gaan nu om de zoveel tijd van blurred naar  weer scherp. 


Redelijk goed is nog steeds niet helemaal goed dus. Is dit de enige tv-ontvanger die je van ons hebt? Als je er meerdere hebt, speelt het ook op de andere ontvanger of alleen op deze?

Heb je ook al eens een nieuwe kabel geprobeerd om te testen of dat een verbetering geeft?


De YouTube app in je smart-tv is sowieso veel beter dan die in de 2260.

En je hebt niet voor niks een slimme tv gekocht toch? Die koop je juist voor de apps erin. Anders had je mijns inziens wel een goedkopere domme tv gekocht. 

YouTube is standaard één van de apps in die mooie Sony. 🙂👍

 


@wieweetraad 

 

Je kan ook overwegen om je abonnement aan te passen.

Naar KPN tv+

Dan krijg je de nieuwste KPN tv decoder Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box)

Kan via het gratis nummer 0800-0402

 

Maar de app op de tv is zo wie zo een super goede optie om te gebruiken.😉😊


Dank voor jullie reacties. Ik heb besloten om youtube te gaan kijken via wifi.