Skip to main content

Hallo, ik heb een Samsung qled qe49q60r. Het beeld via Netflix is top maar het beeld voor de tv zenders is echt niet goed. Ik heb het idee dat de ISRA aansluiting niet meer goed is. Heb hierover een paar weken terug over gebeld met Telfort en die gaven dit ook aan. Hoe kunnen we dit oplossen of is er misschien iets anders aan de hand? graag jullie reaktie.

Marc

 

@Maja_, Marc heeft ook nog niet het nieuwe menu, zie vorige pagina. SD of HD had daarin niet uit mogen maken.

Of heb je ook nog Motorola ontvangers, Marc?


Nee ik heb de vip2952. Een paar weken terug ontvangen.

Een paar berichten terug gaf ik aan of het ook kan zijn dat er meerdere tv ontvangers aan mijn profiel gekoppeld zijn?


Daarvoor of ooit een Motorola gehad?


kan ik niet met zekerheid zeggen, @Maja_ kun jij dat nagaan? want waarom wil je dat weten?


Je had eerder inderdaad nog een oude Motorola gekoppeld, maar die had ik al verwijderd aangezien je daar geen gebruik meer van maakt en hij automatisch verwijderd had moeten worden. Kan wel zijn dat het nieuwe menu daardoor nog niet gepusht is, klanten met 1 of meerdere ‘oude’ ontvangers zijn daarmee als laatst aan de beurt. 

Raar hoor, maar nu staat er geen hd meer naast...

Heb je nu ook geen HD beeldkwaliteit meer? Of dat nog wel?


Nog wel HD

 


Sowieso komt met de 'veegbatch’ je abonnementsnummer aan de beurt voor omzetting naar het nieuwe platform (met nieuwe menu). Dat is met de normale batch dus misgegaan omdat die Motorola nog bij je gegevens stond.


Top dat het beeld nu goed is en blijft :slight_smile:

Sowieso komt met de 'veegbatch’ je abonnementsnummer aan de beurt voor omzetting naar het nieuwe platform (met nieuwe menu). Dat is met de normale batch dus misgegaan omdat die Motorola nog bij je gegevens stond.

Dit klopt als een bus!

 


Dus nog even geduld voor het nieuwe menu. 

Nogmaals bedankt 


Heel fijn! Dan kan het niet anders of HD heeft toch uitgestaan in de ontvanger zelf, ondanks dat vanaf onze kant alles goed stond in de technische administratie. Zal nu dan goed staan doordat ik HD even uit heb gezet en daarna weer heb geactiveerd op de ontvanger. 

Dat wordt eindelijk weer sport kijken zonder frustraties :blush:

Hoi Maja, zou je nog eens willen controleren of het bij.jullie op HD staat? misschien even uit en weer aan zetten want ik heb het idee dat de beeldkwaliteit weer minder is. Bvd

Marc


Hi @MarcSneek, HD staat vanaf onze kant aan op de ontvanger, zou dus goed moeten zijn.

Heb je het idee dat dit bij álle zenders minder is?


Hoi, maar zou je het bij jullie kunnen uitzetten en daarna uiteraard weer aan want de vorige keer hielp dit ook. Toen stond het bij jullie op HD in de technische administratie maar bleek het op SD te staan. dank je


Bij deze gedaan, ik hoop dat het dit keer hetzelfde resultaat oplevert!