Skip to main content

De TV zender RTV-7 uit de antillen geeft geluidstoring op de KPN + TV box. 

Want de aanvoersignaal van deze TV zender is erg zwak. 

Het gevolg dat er geen geluid is op deze TV zender en als je zapt naar andere TV zenders dan komt het geluid niet meer terug. Pas als je naar NPO 1 zapt dan heb je weer geluid op je KPN + TV box. 

Kpn moet deze TV zender RTV-7 per direct uit de aanbod verwijderd worden of de uitbater van deze TV zender RTV-7 moet de aanvoersignaal zien te verbeteren. 

De overige TV en radio zenders hebben op de KPN netwerk wel zeer goeie aanvoersignaal 

Dus graag een oplossing of advies van KPN zelf. 

Ik heb ook al maanden geen geluid op de betreffende zender @Frans123 

 


Hallo @Frans123 

Ik kijk niet via de TV+-box, maar via de TV+-app is er prima beeld en geluid via positie 93. 


Op de Arris VIP 5205 en in de TV+ App (iPad) ondervind ik, net als @Noordzee, geen problemen met beeld en geluid op deze zender, @Frans123 en @JanD

Misschien verhelpt een reset of een ‘terug naar de fabrieksinstellingen’ van de TV+ het probleem?


De TV+ box gaat zoiezo niet goed om met de zender RTV7. Er is 3 weken geleden al een melding over gedaan bij het TV team, maar zo te zien is dit nog niet opgelost.

Door de schakeling van multicast naar unicast komt het geluid ook soms niet door.

Zie ook in deze topic.


Reageer