Skip to main content

Wij kijken veel naar kanaal 113 (192TV), een hele leuke zender die oude bijzondere videoclips laat zien. Het geluid van dit kanaal / deze zender is jammer genoeg erg slecht. Wij hebben een vrij nieuwe smart tv met een sonos team 2e generatie daarop aangesloten. Het geluid van 192TV is echter slecht en vooral veel te zacht. We moeten de volumeknop van onze TV / Sonos flink opendraaien om een klein beetje volume te hebben. 

 

Onze vraag is of KPN daar wat aan kan doen ?, kan het volume op een hoger niveau worden uitgestuurd voor dit kanaal ?, of goed worden aangepast. Dat zal prettiger kijken en luisteren zijn. Alvast bedankt

Hmm, jammer dat jullie dat zo ervaren. Ik heb deze zender vrijwel dagelijks aan. Ook op dit moment.

Hier is ie gehoormatig gelijk aan bv Xite (22) en MTV 80's (110). Dus niet echt zacht nmm.
Ook hoor ik géén volumeverschil met bv NPO 1.

En voor dat je het opmerkt: via 5 x 100 watt (RMS) installatie. Arris vip 2952.


Hoi @HansBakker, ik lees dat 't geluid bij jou niet optimaal is. Het is blijkbaar geen algemeen iets, omdat @PeterG 't niet zo ervaart. Je apparatuur én de manier van aansluiten kan soms van invloed zijn. Deel gerust meer details over hoe jouw aansluiting thuis in elkaar zit. Zo kunnen anderen met je mee denken over wat je er aan kunt doen of uitproberen.