Skip to main content

Ik heb al jaren Kpn en ben hier ook altijd heel tevreden over geweest. 
sinds een maand of 6 is de tevredenheid van kpn weg. De tv begint onder het tv kijken of Netflix spontaan te updaten. Mijn menu is met regelmaat niet beschikbaar zo dat ik mijn opnames niet kan terugkijken of geen Netflix kan kijken. Het nieuwe uiterlijk van het menu is zeker geen verbetering. Maar een achteruitgang. 

De wifi is erg slecht ( hierbij heeft een werknemer kpn wel geholpen)

het connecten met de verbindings set gaat niet altijd goed. Advies Kpn even een nieuwe verbindingsset aanschaffen van € 80 natuurlijk te koop bij kpn. KPN doe hier wat aan ander ben ik genoodzaakt over te gaan stappen naar een andere  aanbieder

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid

Hoi @Nicole13 welkom op het KPN Forum.

Wat vervelend om te horen dat jij al 6 maanden niet meer naar tevredenheid gebruik kan maken van jouw KPN diensten. Wanneer je problemen hebt met het menu van ITV of last hebt van updates die zo maar tijdens het tv kijken gebeuren kan het helpen om de tv-ontvanger handmatig te resetten. De instructies hiervoor vind je op deze pagina.

Wat betreft de draadloze verbindingsset (DVS), deze kun je proberen opnieuw te koppelen. Anders dan bijvoorbeeld de Experiabox en tv-ontvanger is de DVS eigendom van de klant zelf, deze heb je ooit zelf aangeschaft en hier ben is de klant zelf verantwoordelijk voor. Net als op alle andere elektronische apparaten krijg je 2 jaar garantie na aankoop, uiteraard krijg je wel altijd technische ondersteuning van de klantenservice. Sommige DVS modellen zijn inmiddels verouderd en niet meer geschikt voor HD tv, het advies is dan ook om deze te vervangen voor de nieuwste versie wanneer je problemen ervaart. Het gaat hier specifiek om de DVS 200 met de groene lampjes. Meer informatie en een eventuele software update voor de DVS kun je op deze pagina vinden. 

Ik hoop je hiermee op weg te hebben geholpen, als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag. 


Reageer