Skip to main content

Bij het aanzetten van de TV duurt het vrij lang voordat uiteindelijk de ingestelde zender is gevonden. Ik heb de indruk dat het aan de Tv ontvanger ligt. Het is pas van de laatste tijd. Er is niets van de huidige opstelling van apperatuur verandert. Soms lukt het de TV ontvanger helemaal niet om een zender te vinden. Dan moet ik hem uitzetten en weer aanzetten. Dan werkt hij weer een aantal dagen goed. 

Hallo @Poppe , vervelend.

Heb je de tuner al eens gereset in plaats van uit en aan zetten? Dat zou je probleem misschien kunnen verhelpen. Hoe je de tuner reset vind je hier: https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Hi poppe, welkom op het forum. 

Krijg je dan ook een bepaalde foutmelding te zien wanneer de zender niet wordt gevonden? Ik vraag me namelijk af of de televisie de juiste invoerkanaal niet ziet, omdat het na een herstart wel wordt herkend. Helpt een reset zoals Giant tip wel?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.


Poppe, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â