vraagje. Ik heb nu enkele dagen de nieuwe KPN plus box. Op zich tevreden multicast etc werkt goed. Maar de opnames terugkijken….. wat is een slechte kwaliteit. Hebben meer mensen daar last van?
Hi
Ik zie echter in een van je andere topics dat dit via een Unifi switch op een Mikrotik router is aangesloten. Is dit nog steeds het geval? Het makkelijkste is om even de KPN modem aan te sluiten zonder de andere 2 en dan kijken hoe de opnames eruit zien. Dan weten we in 1 keer waar we het moeten zoeken.
Hi ik heb het met andere recordings niet. In dit geval was het een opname van vrouw op TLC
Zijn er specifieke instellingen nodig naast multicast op andere routers tov de kpn router?
Hoor het graag
Ik durf het niet te zeggen omdat ik het zelf niet gebruik.
Wel hebben we een topic lopen van
De kwaliteit van opnames kan eigenlijk maar weinig te maken hebben met de gebruikte router.
Wat voor een slechte kwaliteit ervaar je dan en is dat op alle zenders of op specifieke zenders?
Hi ik heb het met andere recordings niet. In dit geval was het een opname van vrouw op TLC
Zijn er specifieke instellingen nodig naast multicast op andere routers tov de kpn router?
Hoor het graag
Volgens mij is geen geen verschil in de opname kwaliteit en Live kijken bij TLC.
Deze wordt bij LIVE kijken niet in de hoogste beeldkwaliteit uitgezonden.
Alleen de eerste 10 zenders (als hij op multicast staat en “beste beeldkwaliteit” aangevinkt staan) en nog een paar zenders.
Erg vreemd dat je verschil ziet.
Probeer het eens, indien mogelijk, met een goede vaste (dus niets ertussen) UTP kabel.
P.S.
Opnames en terugkijken zijn altijd in unicast.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.