Skip to main content

Ook ik maak bezwaar tegen de afhandeling KPN. Heden ochtend kwam monteur voor omzetting naar KPN. Na inspectie stelde hij dat het moeilijk uitvoerbaar was gezien de complexheid. Bij telefonisch contact door monteur met KPN werd gesteldĀ  dat de kosten te hoog zouden worden. Monteur stelde tevens dat het gevraagde niet bereikt kon worden terwijl bij verkoop alles wel zou kunnen. Conclusie:Ā  KPN gaf het op. Vervolgens ontvang ik mailĀ  van no replyĀ  (KPN meent geen mailverkeer te willen ontvangen) dat ik als klant de order geannuleerd zou hebben. Dit is de omgedraaide wereld. KPN verbrakĀ  het aangegane contract omdat zij haar verplichting niet kon nakomen. Als, inmiddels ex-klant, wil ik niet opgezadeld worden met verplichtingen als naar KPN winkel rijden (niet in ons dorp) om zaken daar in te leveren. KPN faalt dus het is KPN die ophaalt.

Groet,

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt + gegevens verwijderd i.v.m. privacy

HoI @Opzegging oud gastelĀ . Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp gaat dit om het retourneren van de spullen? Als je wilt stuur ik een retourdoos.Ā  Alles wat dan nog rest is afgeven bij een willekeurig PostNL punt. Uiteraard gaat dit via een antwoordnummer en is het kosteloos.Ā 

Lijkt jou dit wat?Ā 


Ik ben eigenlijk benieuwd waarom de KPN monteur bij jouw geen aansluiting kan maken.

Ā 

Ik ga ervan uit dat je geen glasvezel hebt, maar koper.

Volgens mij moet het altijd mogelijk zijn als de koperdraad binnen komt.

Het enige probleem wat kan is dat de snelheid op jouw adres te laag is, maar dat zien ze ook bij de KPN voordat ze komen.Ā 

Of zit de doos op een plaats waar ze niet bij kunnen of zo?

Ā 

Persoonlijk vind ik het een erg vreemd verhaal.

Ā