Skip to main content

Ben al vanaf vorige winter bezig om problemen met de tv op te lossen. Begon met vooral op de zondagavonden om series te kijken via onze abonnement op NPO Start. Haperend beeld of helemaal niet kunnen openen van een serie of programma. Op andere dagen deed het probleem zich niet voor. Volgens NPO waren er geen problemen bij hun. Volgens jullie zou het aan bekabeling liggen. Mijn bedenkingen dat de bekabeling standaard op zondagavond niet goed is, maar vooruit! Nieuwe kabels en stekkers. Dan is het einde voorjaar en zomer en geen problemen. Nu beginnen de problemen weer. Ondertussen ook een Netflix abonnement op onze nieuwe smart tv (bedraad met CAT6) want via de tv-decoder was het al drama. De hele zomer ging het goed op de smart tv maar ook dat begon afgelopen week problemen te geven. F1TV app geeft ook foutstoringen door data problemen.

TV Rechtstreeks met een korte kabel op de router gezet in de meterkast maar maakt bijna niets uit en de snelheid en Kotter schommelen extreem. Kotter van 6 tot 203.97 en snelheid bedraad meestal op zondagavond maar tussen de 14 en 38Mbps. Graag wil nu een keer rechtstreeks contact met jullie zonder ook maar via deze weg contact te leggen met jullie.

Hoi @ArnoTilly, welkom op het forum! Dit is wel heel merkwaardig inderdaad! Dus alleen op zondagavond is je verbinding langzaam?
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @ArnoTilly, inmiddels zijn we weer een zondag verder, ervaar je deze problemen nog steeds? Ik heb niets meer van je gehoord!


Gisteren geen Netfix of NpoStart gekeken. Kan niet oordelen.

Laatste tijd veel brieven van KPN ontvangen dat mijn Telfort, KPN is geworden maar als er contact gelegd word met KPN dan word mij verteld dat ik nog bij Telfort hoor en daar contact moet leggen terwijl de contact-vragenlijst mij doorstuurt naar KPN.

Word tijd dat het goed gaat lopen en dat ik niet van het kastje naar de muur word gestuurd als er serieuze problemen zijn. 

Altijd trouw met de overname's meegegaan van Lijbrand naar Telfort en nu dus KPN maar begin wel te twijfelen nu.


Op dit moment zitten we míddenin de overgang van Telfort Thuis naar KPN Thuis, een deel van de klanten is al wél over en een deel van de klanten nog niet. Helaas kunnen we van elkaar de gegevens niet inzien. Voor jou als klant is dat inderdaad ontzettend frustrerend, dat kan ik me echt goed voorstellen. Helaas is daar op dit moment even weinig aan te doen, we kunnen tenslotte niet alle klanten in 1x overzetten voor het geval er iets fout lijkt te gaan. Binnen een paar dagen kun je hier altijd voor bij ons (KPN) terecht.

Ik ga er vanuit dat je voor aanstaande zondag wel over bent naar KPN.
Als het probleem blijft/terugkomt kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?