Skip to main content
Beantwoord

Slechte klanten service

• November 26, 2020
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Vandaag als klant (30 jaar !! nr ***)  stoute schoenen aangetrokken en eens gevraagd om korting Black friday). Als nieuwe klant kan ik mijn huidige pakket krijgen voor 49 euro ipv 74,=

Was geen probleem tot 44 euro korting, maar ook ff mn pakket gehalveerd !?!?

Offerte gekregen , niet mee eens, maar helaas kan je niet op antwoorden op de mail , weer in de wachtrij ,  doorverbonden , na 23 min. wordt je er gewoon uitgegooid

Weer in de wachtrij ( nu boos) na  doorverbonden weer 28 min. , hoppa weer eruit

Nu 35 min in de rij , diverse mensen gesproken, maar sorry meneer we kunnen je oude abonnement niet meer terug zetten , Top.  Als dank voor 30 jaar trouwe dienst

Toch maar weer bellen 53 min. aan de bel en nog niet opgelost  naar wens 

Ik geef het op , erg jammer dit , wordt tijd om bij de concurrentie in te schakelen

Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Anonymous

Aanbiedingen zijn inderdaad alleen voor nieuw klanten. Als iedereen elk jaar een flinke korting krijgt, zullen prijzen flink stijgen. Chatten met KPN kan ook als u toch contact wil. Hoe bedoeld u een pakket dat gehalveerd is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • November 26, 2020

Aanbiedingen zijn inderdaad alleen voor nieuw klanten. Als iedereen elk jaar een flinke korting krijgt, zullen prijzen flink stijgen. Chatten met KPN kan ook als u toch contact wil. Hoe bedoeld u een pakket dat gehalveerd is?