Skip to main content

Haperend beeld , ik heb alles van KPN glasvezel en pluspakket.  Word er ondertussen goed ziek van. KPN is super slecht bereikbaar en klant onvriendelijk met de domme chat bot. Afgelopen weekend eindelijk iemand van KPN aan de lijn gekregen en deze heeft op afstand alles uitgelezen. Ik zou m,n router moeten omwisselen voor een nieuwer type…...Het gekke is ik meet overal max wifi ontvangst en op m,n tv is de de ontvangst goed. Nu net poging gedaan om m,n nieuwe router op te halen, helaas want ik moest eerst m,n oude router inleveren.  Dus als de nieuwe router na installatie niet goed blijkt te werken heb je geen internet/wifi meer in huis !!!  Wat een mega klant onvriendelijke oplossing dit!!  Ik ben al jarenlang klant maar overweeg nu toch om over te stappen naar een andere provider met alles!!  

Maar wat is nou precies het probleem? Haperend beeld zeg je maar dat kan eigenlijk niet aan het modem liggen.  Welk modem heb je en welke tv ontvanger? Is de ontvanger wel met een kabel aangesloten op het modem? Kortom we hebben meer info nodig😉


Modem is een V10, Sony Bravia smart tv van nog jaar oud. De tv zit in het thuisnetwerk. (wifi)  Ik gebruik geen KPN ontvanger. Het ontvangst wifi signaal volgens de instellingen tv staat op goed.


Bij de app zijn momenteel wat issues.

Af en toe een korte pauzering bij live kijken.

Af en toe een hapje uit een opname. (dit is ook bij de DIW7022, niet bij de overige)

Heb je dit dan zit het probleem niet bij jouw.

Mijn verdere ervaring: als je tv minder dan 75% wifi sterkte (zendsignaal) ontvangt is dat ook te weinig voor stabiele weergave van de app.

 Ik gebruik geen KPN ontvanger. 

Maar die heb je wel. Die zou je nog even tijdelijk kunnen gebruiken.

KPN ontvanger heeft sowieso een mooier beeld dan via de app.


Peter G, bedankt voor de tip. Ik ga het proberen met de ontvanger.👍


Goedemorgen @Maan71 en welkom hier op ons forum :)

 

Peter G, bedankt voor de tip. Ik ga het proberen met de ontvanger.👍

Heb je de ontvanger inmiddels aangesloten en zo ja, wat zijn je bevindingen? Ben wel heel erg benieuwd!