Skip to main content

Zojuist voor de 6e keer gebeld met de klzntenservice. Sinds 1 maand hebben wij na 20 uur geen tv meer. Veel gebeld , monteur geweest opgelost. Sinds deze week weer hetzelfde. Klantenservice gebeld voor de 3e keer deze week. Testen  via laptop.  Tv ontvanger wad het nu weer. Terug naar fabrieksinstellingen...en ja hoor loopt vast. Dus geen tv meer tot woensdag. Toen ik aangaf  dar ku  je niet maken, je kunt niet zomaar wat doen zonder na te denken…

Je raadt het nooit… hij hing op.... geen service. DUS KPN WIJ NIETS JULLIE OOK NIET.  Facturen en automatisch incasso  zijn gebolkkeerd

 Eerst leveren waar wij voor betalen en kundig personeel aannemen. Oh ja en niet binnen 3 dagen  een aanmaning  sturen. Wij moeten ook wachten tot woensdag. 

 

Gr. Het buitengebied

 

Misschien kunt u hier wat hulp krijgen. Eerlijk gezegd ben ik verbaasd dat er woensdag een monteur komt gezien het coronatijdperk. Ik ben wel benieuwd welk type ontvanger u heeft. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Werkt internet wel goed? Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op uw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder uw postcode.


Goedemorgen @A a de Bruin, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zonder televisie zit in deze tijden, maar de inzet van een monteur dezer dagen is ook vrij minimaal. We proberen het altijd vanaf een afstand op te lossen.

Nu heb ik enkele vragen voor je, die hierboven ook al deels zijn gesteld: 

  • Heb je alleen problemen met de televisie, of ook met internet en/of vaste telefonie?
  • Op welke manier heb je de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel, of maak je gebruik van een switch (extra poorten) of draadloze verbindingsadapter?
  • Krijg je ook een foutcode op de televisie of tv-ontvanger te zien?
  • Welke Experia Box heb je, en welke lampjes branden er (en in welke kleur) op de Experia Box op het moment dat je deze problemen ervaart


Verder ontvang ik graag wat gegevens van je, zodat we in de systemen het een en ander kunnen nakijken. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


Je raadt het nooit… hij hing op.... geen service. DUS KPN WIJ NIETS JULLIE OOK NIET.  Facturen en automatisch incasso  zijn gebolkkeerd

Hoezeer ik er ook achter sta enige druk op KPN uit te oefenen om service en oplossingen te verkrijgen, het stopzetten van de automatische incasso helpt je alleen maar van de regen in de drup of misschien zelfs wel van de drup in de regen.

Als betalingen niet tijdig plaatsvinden wordt je na een herinnering en aanmaning zonder enig pardon afgesloten en dan ben je heel wat verder van huis. Ik denk niet dat je dat moet willen. Overigens weet ik zeker dan KPN ook niet wil dat jij verstoten bent van diensten en dat blijkt eigenlijk ook wel uit de reactie van Susan.


Kort samengevat; dat een medewerker van een klanrenservixe ophangt midden in een gesprek blijft en is belachelijk. Als wij nu ons onbehoorlijk hadden geuit was dit terecht maar beslist niet. 

Wij hebven geen enkel vettouwen meer en zijn aan het zoeken naar een nieuwr provider voor adsl. Wie heeft hier een goed advies?

Horen het graag,

 

Ps: de 1e aanmaning ontvangen omdat de favtuur is gebolkkeetd. Dat gaat dus zeer goed KPN!

 


4 dagen geleden heeft een medewerker u een antwoord gegeven met wat vragen. Heeft u daarop al een antwoord op gegeven?


@A a de Bruin, ik help je graag verder maar dan heb ik wel wat informatie nodig waar ik mee bezig kan gaan. Dus mocht ik hier nog iets in kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!


Ps: de 1e aanmaning ontvangen omdat de favtuur is gebolkkeetd. Dat gaat dus zeer goed KPN!

En straks wordt jouw Internetaansluiting geblokkeerd omdat er nog geen betaling heeft plaatsgevonden. Ik weet niet of je dat moet willen.


Reageer