Skip to main content
Beantwoord

slechte service

  • October 2, 2020
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Deze week mijn mobiel abonnement gewijzigd omdat ik minder mb wilde, wat blijkt ik heb een foutje gemaakt en had helemaal geen mb meer. Dag erna telefonisch contact van een uur gehad met de klantenservice en gevraagd of het toch nog teruggezet kon worden.

Helaas dat ging niet maar men kon wel alles verlengen en mij een nieuwe aanbieding doen en dan kon ik gelijk weer het net op.

Daar ben je dan zolang vaste klant voor bij Kpn. Wat een service

Beste antwoord door Nick83

Even ter verduidelijking: het abonnement terug wijzigen zou gewoon kunnen. Lijkt me toch?

Maar die mb's zou u dan pas 1 november weer krijgen. En u zou heel oktober zonder data zitten. Klopt dat?

U wilde daarom de wijziging die u afgelopen week, in september dus nog, gemaakt heeft ongedaan laten maken. En dat wilde / kon de KPN medewerker niet. Klopt dat?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • October 2, 2020

Waar heeft u voor gekozen? Hier kunt u een klacht indienen.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 2, 2020

Even ter verduidelijking: het abonnement terug wijzigen zou gewoon kunnen. Lijkt me toch?

Maar die mb's zou u dan pas 1 november weer krijgen. En u zou heel oktober zonder data zitten. Klopt dat?

U wilde daarom de wijziging die u afgelopen week, in september dus nog, gemaakt heeft ongedaan laten maken. En dat wilde / kon de KPN medewerker niet. Klopt dat?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 2, 2020

@Nick83 

Ja dat klopt precies zoals u dat zegt.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 2, 2020

Je zou voor deze maand dan mb's kunnen kopen. Ik weet niet om hoeveel mb's het gaat ...


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • October 8, 2020

Hoi @Franc1, welkom! Wij bieden iedere eerste van de maand jou een nieuwe bel/sms- en databundel aan. Wanneer je een wijziging doorgeeft, gaat die ook per de eerste van de maand in. Dit maakt het overzichtelijk en duidelijk. De manier van wijzigen van je mobiele abonnement staat in onze voorwaarden. Een klacht indienen zal daarom niet helpen. Ik begrijp uit je verhaal dat het jou niet zo goed uitkomt, ik snap dat. Helaas kunnen we dat technisch gezien niet voor je aanpassen.
Wat ik wel kan doen is jouw feedback intern doorgeven. Misschien zijn er meer gebruikers die dit niet zo prettig vinden. Mogelijk dat we onze voorwaarden in de toekomst aanpassen en op een andere manier dit gaan inrichten. Zodat de wijziging meteen ingaat bijvoorbeeld.  Dank voor je bericht! Heb je de tip van Nick nog gelezen?