Skip to main content
Gisteren gebeld met de klantenservice over het probleem dat ik geen 4 k pakket en de zenders 661 en verder niet meer zie na een half uur wachten werd plots de verbinding verbroken de medewerker die ik aan de lijn had wist het niet en ging een collega raad plegen maar heb niets meer van hem vernomen ik heb hier geen woorden meer voor ja eentje arrogante ... ik denk dat ik de langste tijd heb gehad met KPN na 8 jaar klant te zijn zowel mobiel heb 3 mobille abonnementen en vast 1 abonnement.
Goed dat je hier je verhaal verteld. Hier wordt je altijd goed geholpen. Misschien kan je wat meer vertellen over het probleem. Welke experiabox heb je? Is de ontvanger bekabeld direct op experiabox aangesloten? Welke snelheid heb je gemeten op een bekabelde pc? Wat zegt deze site over de snelheid? https://netco-fpi-info.fourstack.nl .
@Macwim Een 'waarschijnlijk' ongelukje met de telefoonverbinding en u gaat meteen dreigen uw abonnement op te zeggen?? Raar...🤓
@Macwim En leg nu eens echt duidelijk uit wat er precies aan de hand is?!

Zie de vragen van @Joep1965
Welkom terug @Macwim, jammer om deze ervaring te lezen 😞 Ik ga ervan uit dat er geen opzet in het spel was maar dit had beter afgehandeld moeten worden. Mijn excuses hiervoor.



Kan ik je misschien verder helpen? Dan wil ik je vragen je adresgegevens en klantnummer toe te voegen aan je profiel. Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik uit waarom deze zenders ontbreken en hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Hallo Joran heb mijn profiel aan gepast.
Dank! Ik zie dat een van de ontvangers op SD kwaliteit stond ingesteld. Bij glasvezel is dat niet echt wenselijk. Ik heb het aangepast. De 4k zenders staan al actief, evenals de HD Glas zenders (661 en verder).



Kun je testen of het nu weer goed werkt? Als dat niet het geval is, kun je dan controleren of dit op alle ontvangers het geval is?
Joran bedankt alles is weer oké andere ontvangers ook weer goed.
Top, graag gedaan!



Ik heb nog een bericht gestuurd naar de collega waarmee je eerder hebt gesproken. Hopelijk helpt dat om de dienstverlening te verbeteren, dit had direct verholpen moeten worden. Gelukkig zijn wij er vrij snel uitgekomen 🙂

Reageer