Skip to main content

Heb 4 weken geleden contact gehad met KPN. Hele weekend geen tv, internet en bellen gehad. Maandag 4 weken geleden een monteur thuis gehad. Probleem lag in het KPN verdeel station, moest kaartje vervangen worden. Echter mjjn tv ontvanger functioneerde niet goed. De monteur heeft het probleem in de verdeel station verholpen en ik zou binnen 2 dagen een nwe tv ontvanger toegestuurd krijgen. Gewacht maar u begrijpt het al helaas. Donderdag wederom 3 kwartier aan de lijn gehangen. Heel veel excuses en de tv ontvanger komt naar u toe. Dit is nu 2 weken geleden, maar nog steeds geen tv ontvanger.

WAAR ZIJN JULLIE NU IN VREDESNAAM MEE BEZIG KPN. BEN AL JAREN LID. IK BETAAL AL DE HOOFDPRIJS VAN €75 PER MAAND, IK HEB 2 GSM ABONNEMENTEN EN KPN COMPLEET, MAAR JULLIE WILLEN GEWOON VAN MIJ AF ALS KLANT!!!!!!! NU DAT KAN GEREGELD WORDEN GEEN PROBLEEM. MOCHT IK BINNEN 2 DAGEN NIETS MEER GEHOORD HEBBEN ZIJN JULLIE VAN MIJ AF!!!!!!

Dit verhaal heeft u al verteld.


Dat heeft u goed opgemerkt en zo teleurgesteld ben ik namelijk


Dat snap ik helemaal en zo te lezen helemaal terecht. Alleen helpt niet dat u meerdere topics maakt. Een medewerker gaat reageren doorgaans binnen 48 uur. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag.


Dat werd 4 weken ook al tegen mij verteld. We gaan voor u aan de slag en gaan het voor u oplossen....... en zie nu 4 weken verder......maar toch bedankt 


Beste @Bosscheceltics,

Ik heb het bericht voor jou doorgestuurd naar een KPN moderator, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Zo kunnen ze je sneller helpen. 


Beste Dennis, heel fijn voor het doorsturen en alvast bedankt voor de moeite.


Hoi @Bosscheceltics. Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuwe tv-ontvanger in huis hebt. Je geeft in het eerste bericht aan dat de tv-ontvanger niet meer goed functioneert. Wat bedoel je hier precies mee? Gaat de tv-ontvanger niet meer aan/uit of krijg je een foutcode te zien? Zo ja, welke foutcode? Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Als dat het probleem niet verhelpt, dan horen wij dat graag van je!


Beste @Bosscheceltics,

Heb je nog iets gehad aan het antwoord van de KPN moderator @Vikash? 😉👍🏼


Beste KPN, nee natuurlijk heb ik niets aan jullie antwoord, dat is al helemaal uit gerecherceerd. Er staat een ontvanger in bestelling, dat heb ik al in mijn eerdere bericht aangegeven. Al meer dan 2 weken. Kortom waar blijft mijn nwe bestelde en door KPN toegezegde tv ontvanger!!!! NOG ÉÉN KEER, DE KPN MONTEUR HEEFT EEN NWR ONTVANGER TOEGEZEGD, NIET GEKREGEN. KPN MEDEWERKER EN MEDEWERKSTER HEBBEN OOK DE ONTVANGER TOEGEZEGD. WEDEROM GEEN ONTVANGER. DAT ALLES NU 3 WEKEN GELEDEN. POEH POEH IS DAT NU ZO MOEILIJK OM EEN TROUWE KLANT TE HELPEN. 

@Dennis, bedankt voor jouw vraag/constatering 


@Vikash, zorg gewoon voor een nieuwe ontvanger, wat al diverse malen is toegezegd. Ik stuur de oude ontvanger terug en ga niet meer het hele proces in, van resetten enz  enz. Wat is de storing, dat proces ben ik nu al 4 weken voorbij......


@Bosscheceltics Het is niet nodig om steeds in hoofdletters te typen en ik zou je willen vragen om dit daarom niet meer te doen. Dit staat ook in onze huisregels. Ik help je graag verder, maar op deze manier komen we niet verder. Ik kan pas een nieuwe tv ontvanger toesturen nadat onze systemen na een meting aangeven dat de tv-ontvanger defect is. Wanneer ik op dit moment jouw tv-ontvanger op afstand benader zie ik dat de tv-ontvanger(s) het afgelopen uur nog standby is geweest. Waarom heeft de monteur een nieuwe tv-ontvanger beloofd? Verder kom ik ook geen bestelling tegen van een nieuwe tv-ontvanger. Ik kan mij voorstellen dat je niet het steeds opnieuw wilt uitleggen, maar als je wilt dat ik jou verder help, dan is dat toch echt wel nodig. 


@Vikash Dit is nu echt de laatste keer. Het is echt niet normaal dat men diverse keren mij iets beloofd en dit niet na komt. Nu staat er weer niets in bestelling. Neem aan dat mijn contacten met KPN wel geregistreerd staan. Dit kan toch echt niet! (of mag een uitroepteken ook niet volgens de huisregels!!) Jonguh jonguh dat men daarover valt en mijn probleem niet oplost. De aansluiting van de ontvanger zit los en bij het minste beweging valt de stroom weg en start alles opnieuw op. Dus nu alleen een antwoord. Krijg ik nu een nwe ontvanger of niet. Hoe wordt dit opgelost. 


De aansluiting van de ontvanger zit los en bij het minste beweging valt de stroom weg en start alles opnieuw op.

Bedankt voor jouw uitleg. Dat is dus de reden waarom mijn systeem aangeeft dat de ontvanger het afgelopen uur nog standby heeft gestaan. Een losse aansluiting is uiteraard niet de bedoeling en daarom zal ik onze logistieke afdeling vragen om een nieuwe tv-ontvanger naar een Servicepunt bij jou in de buurt te versturen. Zodra ik een antwoord heb op deze vraag laat ik het weten.

 


Je bent nu nummer 4 van KPN die iets beloofd.....Je begrijp nu wel mijn cynisme.........Maar wederom  bedankt en nu maar hopen dat het lukt.........:fingers_crossed::thumbsup:


Ik begrijp het wel, maar ik hoop dat jij ook begrijp dat wij niet de mogelijkheid hebben om zonder reden een nieuwe tv-ontvanger aan te vragen of toe te sturen. Uiteindelijk krijg je een nieuwe tv-ontvanger van mij, want de tv-ontvanger die je nu in huis hebt is gewoon defect. Ik moet alleen even uitzoeken hoe ik dit voor elkaar krijg. 


Ik wilde weer gaan reageren over zonder reden iets toezenden, (oorzaak was nl bekend, wellicht niet bij jou maar wel bij de KPN en daar kan ik als klant niets aan doe) maar ik laat dit voor wat het is. Ik hoop dat ik snel bericht krijg, wanneer en hoe ik in het bezit kan komen van de nwe ontvanger.

Bedankt in ieder geval


Graag gedaan. Ik laat van mij horen zodra ik meer weet.


Het is gelukt! Onze logistieke afdeling heeft een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Laat je mij weten of deze ontvanger het probleem verhelpt?


Bedankt en ik zal zeker iets laten weten.


Helaas wederom teleur gesteld. Vandaag alleen een steker van de tv ontvanger mogen ontvangen. En nee het werkt niet, het losse contact zit echt in de ontvanger. 

Beste Vikash, neem aan zoals je hierboven hebt gesteld dat er een nwe ontvanger zou komen.......


:rage: was ik nog ff vergeten


Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Dit was zeker niet de bedoeling. Ik ging er vanuit dat er een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd zou worden. Ik ga onze logistieke afdeling opnieuw vragen om een tv-ontvanger toe te sturen. :disappointed_relieved:


Is er een mogelijk dat ik dat ding kan ophalen bij een business center. Dan gaat het wellicht sneller


Ik heb je prive bericht gelezen. Prima wachten we nadere berichtgeving af.


Het is geregeld. Morgen ontvang je alsnog een nieuwe tv-ontvanger. Laat je mij weten of deze nieuwe tv-ontvanger het probleem wel verhelpt?