Skip to main content

Heb 4 weken geleden contact gehad met KPN. Hele weekend geen tv, internet en bellen gehad. Maandag 4 weken geleden een monteur thuis gehad. Probleem lag in het KPN verdeel station, moest kaartje vervangen worden. Echter mjjn tv ontvanger functioneerde niet goed. De monteur heeft het probleem in de verdeel station verholpen en ik zou binnen 2 dagen een nwe tv ontvanger toegestuurd krijgen. Gewacht maar u begrijpt het al helaas. Donderdag wederom 3 kwartier aan de lijn gehangen. Heel veel excuses en de tv ontvanger komt naar u toe. Dit is nu 2 weken geleden, maar nog steeds geen tv ontvanger.

WAAR ZIJN JULLIE NU IN VREDESNAAM MEE BEZIG KPN. BEN AL JAREN LID. IK BETAAL AL DE HOOFDPRIJS VAN €75 PER MAAND, IK HEB 2 GSM ABONNEMENTEN EN KPN COMPLEET, MAAR JULLIE WILLEN GEWOON VAN MIJ AF ALS KLANT!!!!!!! NU DAT KAN GEREGELD WORDEN GEEN PROBLEEM. MOCHT IK BINNEN 2 DAGEN NIETS MEER GEHOORD HEBBEN ZIJN JULLIE VAN MIJ AF!!!!!!

Het is geregeld. Morgen ontvang je alsnog een nieuwe tv-ontvanger. Laat je mij weten of deze nieuwe tv-ontvanger het probleem wel verhelpt?

Boscheceltics, 

Nu maar hopen dat het na 4 maanden (zoals Joep al vermelde) op alle manieren de aandacht trekken van KPN je probleem is opgelost. Ze weten je wel te vertellen wat je volgens hun als klant niet mag doen om dat te bereiken. 

Misschien zou het eenvoudiger zijn als KPN zich eens ging houden aan de regels zoals die door de ACM zijn opgesteld voor aanspreekbaarheid.

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/verkopen-aan-consumenten/uw-bedrijf-vindbaar-en-aanspreekbaar 

 

 


Heb je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger in huis en is daarmee het probleem verholpen?


Beste Vikash, KPN mag trots zijn op medewerkers zoals jij. De manier waarop jij mij geholpen hebt, mijn verhaal aan te horen, een en ander uitzoeken, diverse malen mij terug te bellen, begrip tonen en dan nog binnen 1 dag eea geregeld te hebben. Geweldig gewoon en ja Vikash het probleem is verholpen.


Beste Vikash, KPN mag trots zijn op medewerkers zoals jij. De manier waarop jij mij geholpen hebt, mijn verhaal aan te horen, een en ander uitzoeken, diverse malen mij terug te bellen, begrip tonen en dan nog binnen 1 dag eea geregeld te hebben. Geweldig gewoon en ja Vikash het probleem is verholpen.

Heb je inmiddels een nieuwe tv-ontvanger in huis en is daarmee het probleem verholpen?

Het probleem is door jouw geweldige inzet, zie hieronder, helemaal opgelost


Wat goed om te lezen dat het probleem uiteindelijk toch verholpen is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!