Skip to main content

Geachte heer mevrouw

 

helaas is de voorgeschotelde verwachtend van de overstap medewerker niet waargemaakt en moesten we helaas extra kosten maken om alles werkend te krijgen.

 

tijdens het overstappen zijn er een aantal dingen belooft wat niet blijkt te kloppen allemaal helaas, op het moment dat het pakket binnen kwam meteen contact gezocht met de klanten service alleen blijkt de medewerker die mij geholpen hebt met oversluiten de enige te zijn die dit mag oplossen waardoor ik al meer dan twee weken bezig ben om met die gene in contact te komen of iemand anders die me zou kunnen helpen 

 

vandaag gebeld maar een asociale medewerker aan de lijn die alles denkt beter te weten zonder enige kennis van het dossier te hebben en de hele tijd door je heen praat en ze eigen woord het belangrijkste vind en luisteren naar het probleem van de klant en geen oplossing wil zoeken maar alleen zijn eigen verhaal belangrijk vind.

 

Helaas een slecht begin met kpn, al op het punt gestaan alles af te sluiten en alles terug te sturen en weer naar ziggo over te stappen 

 

helaas blijkt er ook meteen een probleem met de eerste factuur te zijn zooooo klaar ermeee 

Welkom bij ons op het forum @Dave00000000, het begin van jouw kpn abonnement gaat niet echt soepel begrijp ik! Ik heb geen gegevens van je, daardoor kan ik nog niet zien wat er precies aan de hand is. Zou je kunnen toelichten wat er precies was voorgeschoteld, wat er anders was toen het abonnement er was, wat voor kosten je hebt moeten maken om het werkend te krijgen en wat er niet klopt aan de eerste factuur? Om met je mee te kunnen denken is het belangrijk om te weten wat er precies is en wat er gedaan is. Op dit haal ik uit je bericht dat er dingen niet goedgaan, maar niet wat. 


Goededag Jasper 

 

Als je wilt kan je me beter even bellen.

 

is lastig allemaal te type 

 

hoor graag van je 


Goededag Jasper 

 

Als je wilt kan je me beter even bellen.

 

is lastig allemaal te type 

 

hoor graag van je 

Gewoon op je forum profiel je postcode , huisnummer en klantnummer invullen lijkt mij niet zo moeilijk en de moderators bellen de klanten niet terug en je kunt ook bellen met de klantenservice 0800-0402


Ik ben ook best benieuwd wat er belooft is.

In de lange tekst kan je hier helaas niets over vinden.

En de Moderators hebben je gegevens echt nodig, dus vult (zoals jimmy aangeeft) je account compleet in.  Maak je geen zorgen, alleen de moderators (KPN medewerkers) kunnen die gegevens zien.

 

En welk nummer had je gebeld?

KPN service is 0800-0402 en dat nummer is gratis. 

 


Goededag Jasper 

 

Als je wilt kan je me beter even bellen.

 

is lastig allemaal te type 

 

hoor graag van je 

Gewoon op je forum profiel je postcode , huisnummer en klantnummer invullen lijkt mij niet zo moeilijk en de moderators bellen de klanten niet terug en je kunt ook bellen met de klantenservice 0800-0402

Haha das nou net het probleem niemand lost daar iets op luie honden 


Ik ben ook best benieuwd wat er belooft is.

In de lange tekst kan je hier helaas niets over vinden.

En de Moderators hebben je gegevens echt nodig, dus vult (zoals jimmy aangeeft) je account compleet in.  Maak je geen zorgen, alleen de moderators (KPN medewerkers) kunnen die gegevens zien.

 

En welk nummer had je gebeld?

KPN service is 0800-0402 en dat nummer is gratis. 

 

Al 6 keer gebeld en geen stap verder 


@Dave00000000 , nu weten wij nog steeds helemaal niets.

Kan je s.v.p. iets meer vertellen?

Wij zijn net als jij klant van KPN en willen jou graag helpen.

Heb je ook je account al volledig ingevuld, zodat een moderator jou kan helpen? Hij kan dan zien wat er allemaal gebeurd is. (wij kunnen die gegevens als klant niet zien.

 

P.S.

Schelden heeft geen zin, ook de mensen die je belt op 0800-0402 proberen je te helpen.

De vraag is; wat is het probleem? 

 

En had je 0800-0402 gebeld?


Telefonisch contact kan inderdaad via 0800-0402, Dave. Via het forum denken we ook graag mee zoals je aan de reacties ziet, als we weten wat er precies aan de hand is. Zonder informatie hebben wij geen idee wat we voor je kunnen doen. Naast de toelichting kan je je gegevens ook nog invullen op je forumprofiel, zodat ik dan voor je kan kijken.


Helaas als je belt kunnen jullie ook niks doen 

 

stelletje slappe zakken zitten daar helaas


Helaas als je belt kunnen jullie ook niks doen 

 

stelletje slappe zakken zitten daar helaas

Het technische Internet is in Nederland verdeeld tussen 2 organisatisch. Ze heten niet meer VOC en WIC maar werken wel in veel zaken op een gelijke manier. Bijvoorbeeld komt er geen andere organisatie dan Ziggo op het netwerk dat in de volksmond het Ziggo netwerk heet. 

Nederland heeft vorige week nog gekozen en massaal laten blijken hiermee gelukkig te zijn. Dus nu niet hier in dit forum over klagen. 


Helaas als je belt kunnen jullie ook niks doen 

 

stelletje slappe zakken zitten daar helaas

Het technische Internet is in Nederland verdeeld tussen 2 organisatisch. Ze heten niet meer VOC en WIC maar werken wel in veel zaken op een gelijke manier. Bijvoorbeeld komt er geen andere organisatie dan Ziggo op het netwerk dat in de volksmond het Ziggo netwerk heet. 

Nederland heeft vorige week nog gekozen en massaal laten blijken hiermee gelukkig te zijn. Dus nu niet hier in dit forum over klagen. 

Zelf je *** ff houden 

 

als iemand een klacht heb mag daar wel serieus mee omgegaan worden 

 

Admin: bericht aangepast conform huisregels


Als je niet verteld wat het probleem is wordt je hier niet geholpen. Jammer want hier worden problemen namelijk altijd goed opgelost.


Laten we ook wel aardig voor elkaar blijven, elkaar gewoon normaal te woord staan. Het is niet nodig om elkaar af te vallen.

We willen allemaal met je meedenken Dave, maar zoals Joep nu zegt en eerder ook al is gezegd kunnen we niets voor je doen als we niet weten wat er precies aan de hand is. 


Als je niet verteld wat het probleem is wordt je hier niet geholpen. Jammer want hier worden problemen namelijk altijd goed opgelost.

Nou blijkbaar alleen maar betweters hierzo 


Je hebt 8 dagen de tijd gehad om je probleem te vertellen en dat heb je tot nu toe nog niet gedaan. We kunnen er dus vanuit gaan dat er geen probleem is of dat het opgelost is.