Skip to main content

Ik heb sinds enige weken een LG oled 55LG, kpn app geinstalleerd maar het zappen gaat super traag en regelmatig krijg ik geen beeld en moet ik het stroom er helemaal af halen en dan werkt alles weer. ik gebruik geen wifi maar vaste verbinding. Tot op heden niet echt tevreden en overweeg weer om alles op het vertrouwde kastje aan te sluiten.

 

Hoi @RoberS 
Hoe heb je de LG aangesloten?
Rechtstreeks op de Experiabox?
Of zit er een switch tussen?
Als dat zo is dan moet die switch wel IGMP snooping ondersteunen anders kun je deze fratsen verwachten.
Of doe je het via wifi en is de wifi-snelheid wel voldoende?


Direct op experiabox zonder switch


Welkom op ons forum, @RoberS! Super leuk een nieuwe televisie, alleen jammer dat de Smart TV app nog niet helemaal naar behoren werkt. Het is belangrijk dat jouw televisie voorzien is van de nieuwste software. Daarnaast is het ook belangrijk dat je de nieuwste versie van de Smart TV app hebt. Ik wil je daarom allereerst vragen jouw televisie te voorzien van een update, indien dit mogelijk is, en om ook de app eens opnieuw te installeren.


Inmiddels smart app opnieuw geïnstalleerd en tv was al up-to-date. Gisteren weer geen beeld en heb ik stroom van tv gehaald. Daarna werkt alles weer. Niet echt prettig 


Balen dat het gisteren weer mis was, maar wel fijn dat de oplossing simpel was. Hopelijk komt het niet te vaak meer voor en mocht het dan voorkomen, hopelijk blijft de oplossing dan zo simpel. Ik ben namelijk bang dat ik voor nu geen andere oplossing heb. De Smart TV app werkt nog niet zo optimaal als dat we zouden willen. Wil je ongestoord televisie kijken, dan is het nog altijd het beste om de tv-ontvanger te gebruiken.