Skip to main content

Goedenmorgen,

 

Ik heb de app nu al een paar keer verwijderd op de tv on de slaapkamer. Maar elke keer krijg ik weer dezelfde foutmelding 500-REF-1337

Hoi @Mark281, met die melding is het lastig kijken natuurlijk! Wanneer krijg je die precies, is dat bij het voor de eerste keer opstarten, bij het invoeren van je gegevens, bij het starten van een stream of op een ander moment? 

Kan je ook vertellen wat voor tv toestel het precies is, welk merk en model? Dan kunnen we met je meedenken.


Goedenmorgen,

 

Ik heb deze melding meerdere keren op het tv scherm gehad, en ook meerdere dagen achter elkaar.

Ik heb toen meerdere keren de spp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hierbij heb ik nooit opnieuw mijn abonnement gegevens hoeven invullen.

Na een paar dagen was de melding ineens weg en doet de de app het tot nu toe normaal.


Dat klinkt goed, het heeft zichzelf bij het opnieuw installeren opgelost dus. Wat precies de oorzaak was durf ik ook niet te zeggen, hou het voor de zekerheid in de gaten. Mocht het toch terugkomen en op deze manier niet opgelost worden kunnen we verder kijken.