Skip to main content

Hallo ,

 

ik heb sinds een tijdje een nieuwe android ( Chiq ) tv.

nu ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN .

wie kan mij helpen om de ITV app erop te zetten ? of gaat dat helemaal niet en is de enigste optie streamen ?

Beste @patrickr1972 

Helaas zal die app daar niet op werken, de KPN Smart TV app is als eerste beschikbaar op de smart tv's van Samsung of LG (bouwjaar 2017 of nieuwer). Andere merken en modellen volgen later. Zie link onderaan: 

KPN Smart TV App

 


KPN heeft een app voor Tizen (Samsung) en LG (WebOS).

Ziggo heeft een app voor Android (al vindt ik dat wat vreemd aangezien je een CI+ module kunt gebruiken. Al heb je met de app wel de beschikking over opnemen.

Chiq is overigens een Chinees merk. Moederbedrijf = Changhong

Bij deze tv zul je de tv-ontvanger moeten gebruiken of er een Chromecast aan hangen.


@PeterG op de website van KPN wordt er nog steeds gezegd dat andere modellen later komen. Ze kunnen dat beter weghalen, want ik denk dat die andere merken niet eens meer aan bod komen.


Helemaal mee eens, @Dennis Schreve .

En i.v.m. functionaliteit kunnen en zullen ze inzetten op de ontvanger. Zelfs Ziggo doet dat. Bij alle abonnementen krijg je minimaal één ontvanger. De CI+ module wordt pas genoemd als een van de extra opties voor een tweede tv (bron). Of een Humax 5300c. Want i.t.t. bij kpn, waar je met alle ontvangers alles kan, is dat bij Ziggo niet zo! (dus daar ga ik voor tv zeker niet heen :wink: )


Inmiddels ook beschikbaar op een Chiq smart tv 👌