Skip to main content

elke dag loopt de kan app vast met code 403-10110 kan video niet laden. 

Ik heb splinternieuwe tv’s gekocht waar de kpn app goed op zou moeten werken. 

De tv’s zijn aangesloten op draadloze wifi, maar elke dag valt de app meerdere keren uit. 

Huis staat vol met versterkers van kpn. 

Ik vind het erg storend en zoek een oplossing, wie o wie weet hier meer over en dan graag met een oplossing. 

 

gr martijn

De app is in ontwikkeling en is wat mij betreft geen alternatief voor de tv ontvanger. De beeldkwaliteit is veel minder. Doe het jezelf niet aan!!


Hoi @martijnvandewou . Heb je ook de optie om een van die tv's met een kabel aan te sluiten en te kijken of het daar beter van wordt?

Verder wil ik de ontvangers aanraden. De kwaliteit is beter. 


elke dag loopt de kan app vast met code 403-10110 kan video niet laden. 

Ik heb splinternieuwe tv’s gekocht waar de kpn app goed op zou moeten werken. 

De tv’s zijn aangesloten op draadloze wifi, maar elke dag valt de app meerdere keren uit. 

Huis staat vol met versterkers van kpn. 

Ik vind het erg storend en zoek een oplossing, wie o wie weet hier meer over en dan graag met een oplossing. 

 

gr martijn

De foutcode is doorgaans geen gevolg van wifi of netwerk issues. Er is dus iets specifieker aan de hand (mogelijk met je account), dat willen uitzoeken. Heb je je forumprofiel helemaal ingevuld, anders kunnen we je account niet onderzoeken. Zo nee, dus gráág!

Je hebt het over tv's, op beide tv's komt die foutmelding 403-10110?

Van beide tv's zouden we graag het modelnummer voor de zekerheid willen weten ook. Mocht je een voorbeeldmoment hebben, dan post die hier ook graag (30-05 08:50 bv).

De smarttv app wordt door ontzettende veel klanten dagelijks gebruikt. Of het nou voor de 1ste of 2de of 3e tv is, maakt niet uit. Voor ieder wat wils. En ontzettend veel mensen vinden het een ideaal product voor hun gebruik. Iedereen is anders en heeft andere behoeften. Wil je alles kunnen? Ja, dan is een ontvanger misschien beter. Vind je de UI slecht, of werkt de app traag vanwege oude's tv, ja, dan kan een ontvanger natuurlijk een betere optie zijn. Maar dit is een fout die écht niet iedereen krijgt, laat staan dagelijks (!), dus laten we dat eerst onderzoeken.🙂


Ik krijg dezelfde foutcode +/- 12/7/2024 13:50

 

ik heb een LG65OLED26GA TV die met een ethernet kabel aan de KPN router zit. Mijn huis netwerk werkt perfect en ook de verbinding met het internet is heel goed 200Mb/s up en down load.

wanneer ik de foutmelding krijg is de enige mogelijkheid om de fout te herstellen het uit/aan zetten van de TV.

De tv gids, favorieten etc. lijken het te doen, maar wanneer ik een zender kies krijg ik de foutmelding. (Op alle zenders)

De fout treedt op wanneer ik van zender wissel, nooit spontaan zonder te zappen.


@GerbenJ 

Op een 65” scherm kan je zo wie zo het beste de KPN tv ontvanger gebruiken.

Dat beeld is echt heel erg veel beter.


Het gaat hier niet om de beeldkwaliteit maar om foutmelding 403-10110

 


Wat wel eens kan helpen is, de app volledig te verwijderen en dan opnieuw installeren. 


Paul, ik zal dat later proberen. Ik wil  het TV apps team eerst een kans geven hier naar te kijken……. 


Zie ook deze topic.

Volgens mij gaat dat ook over deze foutcode.

 

Op Google vind ik dit.

Misschien kloppen jouw inloggegevens niet?

 

Voor de KPN Smart app op de Smart tv is dat de 14 cijferige code (2000000xxxxxx) en je pincode.


Ik heb bijna elke dag ook deze foutcode 403-1 0110. Ik heb een samsung QE75QN93CAT. Dus steeds opnieuw de KPNiTV app installeren. Jammer min punt voor KPN.

vrg H.G.Wagenvoorde


Afgezien het probleem maar kijkt u echt op zo'n mooie grote tv via de app @Hawee567 ?? Dat is toch doodzonde!! De beeldkwaliteit van de app is aanzienlijk minder dan de tv ontvanger.


De tv was eerst rechtstreeks aangesloten, kwaliteit beeld zagen we geen verschil. Ik zal het tzt weer proberen. Dank je voor je tip

 

 


@Hawee567 waarom opnieuw installeren? Volgens mij is het genoeg om de app opnieuw te starten. Op mijn LG TV doe ik dat het snelst door de pijltje terug toets 3 seconden ingedrukt te houden.


Reageer