Skip to main content
Vraag

Smart TV app loopt regelmatig vast, wanneer oplossing?

• September 1, 2024
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Enige oplossing stekker eruit. 🥲 wordt er aan gewerkt op een oplossing? 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @JJ1974, welkom! Jammer om te lezen dat bij jou de Smart tv app ook regelmatig vastloopt! Heb je de tip die in het vorige topic gegeven wordt, al gebruikt? Dus de app volledig juist afsluiten door op de afstandsbediening voor ‘terug’ te kiezen, totdat de app vraagt of je wilt afsluiten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2024

Denk het niet

heb jij misschien een plaatje?

gr. JJ1974

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2024

Ik heb dat knopje niet ? Heb ook gezocht voor een de functie om de app af te sluiten maar niet gevonden. Hoe sluit ik de app? 

• Nieuwkomer
  • September 4, 2024

Te pas en onpas reset mijn kastje. Daarnaast verliest hij keer op keer verbinding met het internet. Rest van mijn apparaten ervaren geen internet ellende. Advies Resetten. Op afstand laten doen... stekker der uit niets helpt. 🫣😱

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb dat knopje niet ? Heb ook gezocht voor een de functie om de app af te sluiten maar niet gevonden. Hoe sluit ik de app? 

Je kunt op jouw afstandsbediening kiezen voor ‘terug’, totdat de app aangeeft ‘weet je zeker dat je wilt afsluiten?’ o.i.d.. 

@Roepen jij geeft aan dat jouw kastje reset. Bedoel je daarmee de tv-ontvanger? Dat lijkt een ander probleem dan waar de topicstarter tegenaan loopt. Kan je een eigen topic voor je vraag aanmaken en dan uitleggen waar je precies tegenaan loopt? De community helpt je graag verder. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 15, 2024

Hoi @Roepen en @JJ1974, er gaat een nieuwe app komen om tv te kunnen kijken via de smart tv en je kunt alles hierover teruglezen in dit topic. Tevens kunnen jullie je aanmelden om deze te testen!