Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Enige oplossing stekker eruit. 🥲 wordt er aan gewerkt op een oplossing? 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Ha @JJ1974, welkom! Jammer om te lezen dat bij jou de Smart tv app ook regelmatig vastloopt! Heb je de tip die in het vorige topic gegeven wordt, al gebruikt? Dus de app volledig juist afsluiten door op de afstandsbediening voor ‘terug’ te kiezen, totdat de app vraagt of je wilt afsluiten?


Denk het niet

heb jij misschien een plaatje?

 

gr. JJ1974


Ik heb dat knopje niet ? Heb ook gezocht voor een de functie om de app af te sluiten maar niet gevonden. Hoe sluit ik de app? 


Te pas en onpas reset mijn kastje. Daarnaast verliest hij keer op keer verbinding met het internet. Rest van mijn apparaten ervaren geen internet ellende. Advies Resetten. Op afstand laten doen... stekker der uit niets helpt. 🫣😱


Ik heb dat knopje niet ? Heb ook gezocht voor een de functie om de app af te sluiten maar niet gevonden. Hoe sluit ik de app? 

Je kunt op jouw afstandsbediening kiezen voor ‘terug’, totdat de app aangeeft ‘weet je zeker dat je wilt afsluiten?’ o.i.d.. 

 

@Roepen jij geeft aan dat jouw kastje reset. Bedoel je daarmee de tv-ontvanger? Dat lijkt een ander probleem dan waar de topicstarter tegenaan loopt. Kan je een eigen topic voor je vraag aanmaken en dan uitleggen waar je precies tegenaan loopt? De community helpt je graag verder. 


Reageer