Skip to main content

Sinds de laatste update steeds de melding kan video niet laden. Moet eerst weer terug naar menu om dan weer te kiezen.  Ook kunnen we opnames niet terugkijken. Ook dan krijgen we de melding kan video niet laden.

Is hier al iets voor om dit op te lossen

De app is geinstalleerd op een Sansung Qled 2021

 

 

 

Dag @Rob-H, Welkom op ons KPN Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. Balen dat de app niet goed functioneert sinds onze laatste update. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd?

Ervanuit gaande dat je dit al gedaan hebt en om beter met je mee te kunnen denken, stel ik alvast een aantal extra vragen.

  • Wat is het modelnummer van jouw Samsung tv en welke app versie staat nu op de tv? 
    • De app versie vind je rechts onderin de Instellingenpagina van de app (bijv. 2.9.47). 

Verder ben ik benieuwd naar exacte tijdstippen dat het probleem zich voordoet. Kun je dit voor ons monitoren? Dit kun je doen door de app te gebruiken, zodra de melding in beeld komt het tijdstip te noteren, even 1 minuut te wachten en hierna weer door te gaan met het ‘gebruiken’ van de app. Ik ga de informatie voor je doorzetten naar mijn collega's van de techniek. Zij onderzoeken graag de momenten dat de foutmelding voorkomt. Vandaar de vraag. Plus, met deze voorbeelden is het minder zoeken naar een speld in de hooiberg :smile: 

 

Hoor graag van je! :full_moon_with_face:


Hoi Lisa,

 

De app is al opnieuw geïnstalleerd. Het is versie 2.9.50.

Het is de volgende samsung tv QE50Q67AAUXXN

 

Ik zal even monitoren wanneer het probleem zich voordoet met tv kijken.

Terugkijken van opnames is helemaal niet mogelijk daar krijgen we altijd de melding kan video niet laden.

Groet 


Ondertussen verie 2.9.52 op de tv staan . Wel geteld 1 dag werkte het terugkijken van opnames. Nu weerde melding kan video niet laden.

Als ik de tv uit doe en weer aanzet krijg ik ook weer de melding.

Onderwijl ook de werking op een andere samsung tv getest.hier geen meldingen en kan ik gewoon de opnames terugkijken.

Het lijkt wel of de app niet goed werkt met hierboven vermelde tv 

 

Sabmsung QE50Q67AAUXXN


Dankjewel voor het monitoren en opnieuw installeren @Rob-H! Ik ben vandaag weer aan het werk. Ik zet je bevindingen door. Heb je voor mij nog een tijdstip waarop je de melding te zien krijgt? Ook als je direct na het herstarten of opstarten de melding krijgt, ontvang ik graag het tijdstip waarop dit gebeurd. 


@Lisa 

Hierbij even wat info terugkijken waarbij de melding komt kan video niet laden .

Afgelopen zondag rond 20:30

Gisteravond rond 20:45

Melding bij opstarten tv 

Vandaag rond  8:30 en 11:30

 

Terugkijken lukt op dit moment helemaal niet

 

 

 


Dankjewel! Ik geef het door. Zodra ik een reactie ontvangen heb, laat ik het hier aan je weten:blush:


@Lisa 

Er is weer een update geweest nu werkt alles weer normaal. Geen meldingen meer en terugkijken werkt weer 

 

 


@Lisa 

Sinds deze week weer hetzelde probleem . Krijg regelmatig de melding kan video niet laden. Als je dan terug gaat naar wat er is nu op tv . Werkt het weer. Tevens zijn de opnames niet terug te kijken, hier ook de melding kan video niet laden.

Kunnen julie naar kijken

Groet Robert


Dag Robert! Excuses voor de verlate reactie. Speelt dit probleem nog steeds? 

Welke appversie heb je op dit moment geïnstalleerd en welke melding krijg je precies te zien? Is de tv bekabeld aangesloten op het modem of via de wifi? Hoor graag van je:blush:


Het probleem is weer terug. Het heeft een tijd goed gewerkt maar nu is het weer terug . Af en toe lijkt het weer normaal maar meestal krijg je weer de melding kan video niet laden bij aanzetten tv of een opname terugvkijken. Momenteel staat app versie 2960 er op. De tv is bekabeld aangesloten.


@Lisa . Nu op dit moment kan ik helemaal geen tv kijken . Krijd alleen maar de melding kan video niet laden ( 500-REF-1337). Begon rond 07:35.


@Lisa .

 

Nog steeds het probleem kan video niet laden zowel bij tv kijken als opnames terugkijken. Al bekend wat het probleem is?

Gr Robert


Beste Kpn,

Ik heb hetzelfde probleem als die van Rob-H en heb ook een Samsung model QN93AA. Kpn itv versie 2.9.6.0. Soms wil het helpen door kpn itv af te sluiten en opnieuw op te starten en kan je opnames weer bekijken. Dit helpt niet bij sommige kanalen zoals Rtv7, of Ons die niet meer te ontvangen zijn.

Groet,

Marlon 


Beste Kpn,

Vandaag is de Itv app geüpdatet naar versie 2.9.62.

De foutmelding blijft terug komen bij laden van bepaalde kanalen zoals Rtv7 op mijn Samsung model QN93AA.

Groet

Marlon 


Da's irritant, @MarlonH. Ik heb aanvullende vragen voor je. Sommige een beetje pietluttig, maar dat helpt wel in het kunnen nakijken van dit soort dingen. Merk en model tv heb je al benoemd, net als het versienummer van de KPN smart tv app, dat scheelt. 

Je geeft aan dat je een foutmelding krijgt bij specifieke kanalen. Dat gaat om live tv kijken begrijp ik. Zou je eens willen proberen of je op tv.kpn.com en/of de tv app voor mobiel diezelfde kanalen ook een foutmelding krijgt? 

Heb je ook bij het bekijken van opnames dat je foutmelding krijgt, of dat dit niet lukt?

 

Is je smart tv bekabeld aangesloten op je Experia Box, of via wifi? In het geval van wifi, wil ik je vragen om de tv eens (tijdelijk) bekabeld aan te sluiten. 

 

Verder, de volgende keer dat je dit probleem merkt, wil je dan 2 dingen doen:

  1. noteer datum en tijd, tot op de minuut nauwkeurig graag
  2. doe even een minuut of twee helemaal niets

Hiermee kan het team namelijk gaan kijken wat er mis ging. Dit is voor hen makkelijker te doen als er in de periode rondom de fout zo min mogelijk gebeurd in de app.

 


Hier ook heel veel en dagelijks de melding ‘sorry kan de video niet laden, probeer later opnieuw’. Dit is op een LG. Het terugkijken werkt bijna nooit meer. Net lid van KPN maar hier wordt ik niet vrolijk van. De WiFi verbinding is verder perfect. Op hetzelfde moment werkt het op mijn iPhone met de app via hetzelfde WiFi netwerk wel. … 


Inmiddels opgelost. LG tv even uit het stop contact gehaald. Blijkbaar toch een WiFi issue met de LG.