Skip to main content
Vraag

Smart TV app op Chromecast stopt bij overgang naar nieuw programma

• June 23, 2025
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste Denise,

Ik heb Multimedia tunneling aanstaan (als deze uitstaat functioneert de app sowieso heel slecht). Het lijkt erop dat het alleen gebeurd als ik eerst een programma terugkijk en vervolgens daarna live een programma kijk. Het maakt dan niet uit op welke zender je kijkt of op welk tijdstip.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 23, 2025

Beste Denise, Zojuist om 17.40u de chromecast aangezet en de KPN app geopend. Vervolgens via Gids live naar een programma op SBS 6 gekeken. Na afloop van het programma stopte de live uitzending. Daarna teruggegaan naar Gids en live op NPO 1 gekeken. Ook hier stopte de live uitzending nadat het programma was afgelopen. Daarna de KPN app afgesloten en opnieuw opgestart. Daarna liep de live uitzending wel gewoon door.

Mijn eerdere vermoeden ( eerst een programma terugkijken) klopt dus niet. Het kan dus random gebeuren.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Er is dus verder geen patroon in te vinden op dit moment. Zou je kunnen toelichten welk type Chromecast je in gebruik hebt? Is die ook up-to-date? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

Het gaat om de laatste versie van de Chromecast, de 4K. ik heb de updates automatisch aanstaan en is dus up-to-date (net nog even handmatig gecheckt).

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank je voor het nakijken ​@Jo. G. Dan koppel ik jouw feedback terug.