Skip to main content

Is het duidelijk wanneer de iTV app ook

op de oudere tv’s beschikbaar wordt? Las dat dit nu het geval is voor versies na 2017. Gaat dit nog breder worden uitgerold?

Hoi @Lahelsen ,

Ga er maar niet vanuit dat dit ooit gebeurt. Zelf heb ik ook een "oude" TV uit 2017. De fabrikanten geven geen enkele ondersteuning meer op die toestellen wat betreft updates van apps. 


Ha @Lahelsen, welkom! Ik ga er vanuit dat het antwoord van Noordzee helemaal correct is. Niet het antwoord wat je wilde horen waarschijnlijk, maar ik kan er weinig anders van maken!


U weet dat er dan voordelen ten opzichte van de gewone ontvanger verloren gaan?


Tja, maar als een kabelverbinding naar de tweede aansluiting lastig is wordt het lastig. Draadloos dan maar ?


@Klippo wellicht is de ITV app met Chromecast ondersteuning een optie? ‘Moet’ je wel een Chromecast aanschaffen.


Heb ik!


Ik ga het proberen.


Top! Mocht je ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. Ik verwacht dat het allemaal wel gaat lukken, het is vrij simpel, helemaal als je de Chromecast al gebruikt 🙂.


Hier bevalt ITV in de slaapkamer via Chromecast prima. Gaat geheel via wifi en maar één stekker i.h. stopcontact; de Chromecast zit voor z'n stroom in de usb van de tv.

Voor de Chromecast gebruik ik de KPN ITV app in m'n smartphone. En soms doe ik het via de laptop (tv.kpn.com in Google Chrome of Edge Chromium).