Skip to main content
Sinds 2 dagen doet de smart tv app op onze tv het niet meer. Krijg de melding "sorry, kan de video niet laden. Probeer het later opnieuw.

Op advies van medewerkster kpn experiabox gereset, geen resultaat. Volgende suggestie app van tv verwijderen en opnieuw installeren, ook geen resultaat. Weer gebeld naar kpn, na 15 minuten wachten kreeg ik iemand aan de lijn zonder enige kennis van zaken. Nu is er uiteindelijk een storingsbon aangemaakt voor een speciale afdeling die dit zou moeten oplossen binnen 48 (werkdagen) uren.

Nu dus maar een aantal dagen afwachten zonder gebruik te kunnen maken van de tv.
Ik heb precies helzelfde. Sinds 3 weken een Samsung Q60. Ging tot enkele dagen geleden prima via de ITV app maar nu niets meer. Heb mijn KPN box maar weer terug gezet. 😞
Ik heb hetzelfde probleem, samsung nu7000 tv en sinds enkele dagen geen tv meer via de app. Wat kan ik hieraan doen?
Exact hetzelfde hier. Lijkt er op dat een update van de TV dit heeft veroorzaakt. De laatste keer dat ik het heb zien werken was ook de dag dat ik zag dat de tv een update kreeg.



Netwerk volledig gereset

TV volledig gereset

Nieuw account bij Samsung aangemaakt.



Op alle andere apparaten (kastje, Android, web) werkt tv kijken.

De KPN app is het enige wat niet werkt. Sinds 3 a 4 dagen storing.

Met dit mooie weer staat tv weinig aan dus ik weet niet precies wanneer de storing optrad.
Hi iedereen, excuses voor de late reactie, we hebben dit topic blijkbaar over het hoofd gezien. We hadden een storing met de smart tv app, waarvoor gisteravond een hotfix is gedraaid. Kunnen jullie bevestigen dat het bij jullie weer werkt?
Bij mij werkt het weer. Goed werk.
Hi allen,



Ik heb een verzoek aan jullie. Gebruikte jij de smart tv app, maar ben je daar (recentelijk) mee gestopt? Dan zouden we het enorm waarderen als je een korte survey/vragenlijst in zou willen vullen. Het invullen duurt enkele minuten. Gebruik je de smart tv app nog wel? Dan mag je de survey natuurlijk ook gewoon invullen, want we willen ook graag weten welke functies je graag zou willen zien in de app. Zo kunnen we rekening houden met jullie wensen en de prioritering daarvan!



Hier vind je de survey: KPN smart tv app survey



Heel erg bedankt, en we doen onze uiterste best om de app verder te optimaliseren!



(Het invullen van de survey is anoniem. Voor meer informatie over je privacy en de verwerking van persoonsgegevens, kijk op kpn.com/privacy)



*Edit: survey gesloten, link verwijderd

Beste mensen,

ik heb de Samsung 82Q70R en heb de KPN ITV app draaien. Heb deze tv er speciaal voor gekocht zodat ik geen kastje meer nodig had. Dit werkte ook allemaal super echter….. nu niet meer.

Bij het openen van de app krijg ik de volgende melding. “Deze pagina is niet beschikbaar”

kan de pagina niet laden. Smarttv.interactievetv.nl/v/batman is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe url verplaatst.

heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw gedownload. Maar helaas..

de KPN helpdesk kan ook niet helpen.. het is maar afwachten totdat het spontaan weer goed komt... 


@Kezaa 

dat is het grootste probleem van smart tvs

de ondersteuning met apps is belachelijk slecht

je kunt nog wel proberen via itv app via telefoon/tablet via chromecast te streamen

 


Ik heb met mijn Samsung televisie van een paar maanden oud hetzelfde probleem. App werkte eerst heel goed. Maar nu net als de vorige dit probleem:

’Bij het openen van de app krijg ik de volgende melding. “Deze pagina is niet beschikbaar”

kan de pagina niet laden. Smarttv.interactievetv.nl/v/batman is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe url verplaatst.

heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw gedownload’  En ook KPN helpdesk kan ook niet helpen. Verder goed geholpen maar verwijzen me door naar dit forum. 
 

graag hulp!


Bij mij werkt de app weer. Heb nog een keer de internetverbinding gereset en de app opnieuw gedownload. Hopelijk gebeurd dit niet vaker.. we gaan het meemaken. 
 

@Vinzent Probeer morgen je modem (glasvezel) (nog een keer) opnieuw op te starten. En de app op je tv opnieuw te downloaden. Wellicht helpt het je.

En anders kpn bellen....


Probleem is opgelost. Ineens werkt de app weer. Fijn. Schat overigens in dat het bij Samsung ligt. Mogelijk dat kpn achter de schermen Samsung heeft geattendeerd. Hoe dan ook: ik weet niet wie het heeft opgelost maar Bedankt!


Ik moet bijna dagelijks de app opnieuw installeren omdat de volgende melding verschijnt: 

 “Deze pagina is niet beschikbaar”

kan de pagina niet laden. Smarttv.interactievetv.nl/v/batman is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe url verplaatst.

 

Lijkt mij niet echt de bedoeling. Heeft iemand een oplossing of kan KPN een update uitbrengen aub? Alvast bedankt!


Hi all, goed dat jullie dit melden. Ik heb dit laatst nagevraagd, en toen konden ze de vinger nog niet op de zere plek leggen. Het bleek wel dat het “zichzelf” weer oploste. Ik ga hier nog eens naar vragen, en laat van me horen als ik wat weet.

kan de pagina niet laden. Smarttv.interactievetv.nl/v/batman is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe url verplaatst.


Hoi @Taloeki @Vinzent @Kezaa. Omdat de foutmelding zichzelf elke keer op lijkt te lossen is ‘ie wat lastig te pakken te krijgen. Kunnen jij mij zo exact mogelijk zeggen op welk moment je deze melding kreeg (dag + tijdstip)? En willen jullie je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dat zou ons enorm kunnen helpen namelijk. :pray_tone3:


Hi allen.

de app laad nu helemaal niet meer. Al geruime tijd stil staand beeld, en nu niets. Ook niet als ik alles reset.

 

kpn helpdesk al meerdere malen gebeld, nieuw abbo van 200mb genomen, zit aan de WiFi moeten liggen. Niet dus. Iemand tips..??